Ga naar inhoud

Pc desktop terugzetten naar fabrieksinstellingen


Rude

Aanbevolen berichten

Toch al keer aan begonnen en usb stick aangemaakt zoals beschreven, maar ik veronderstel dat ik de pc moet laten opstarten vanaf usb.

Hoe doe ik dat dan, want die mogelijkheid is er precies niet.... of heb ik het helemaal mis?

 

Alvast bedankt voor de moeite die je neemt om me te proberen helpen hoor (y)

post-126-0-36339700-1452067478_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook al aan gedacht, maar hoe maak ik die cd dan?

Met dat programmatje lukt dat dan weer niet zeker?
Is het gewoon het schijfkopiebestand op een cd branden dan of een dvd?
Sorry als ik nogal onwetend overkom, maar doe mijn best....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het gedownload ISO- bestand op een cd of dvd branden via de functie "image branden" in je brandsoftware.

De schijf plaatsen en de computer herstarten, op het scherm verschijnt "druk op een toets om op te starten vanaf cd of dvd" druk dan op een willekeurige toets.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op het geen in de verkenner staat te werk moet gaan zou de recovery schijf leeg zijn.

maar ik had graag een printscreen gezien van schijfbeheer, te bereiken via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer.

In computerbeheer klik je op schijfbeheer, dan krijg je een overzicht van alle schijven en partities.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.