Ga naar inhoud

Pc desktop terugzetten naar fabrieksinstellingen


Rude

Aanbevolen berichten

Ondertussen heb ik contact opgenomen met het officiele hp hulpcenter en van daaruit gaan ze me een recovery cd opsturen met alle bestaande programma's die er oorspronkelijk opstonden. ...... tegen betaling uiteraard, maar soit als het maar goed komt.
Wil het niet nalaten jullie toch ook te bedanken voor de hulp die je me gaf.

ik laat nog wel een berichtje achter hoe het is afgelopen, maar eerst 10 tot 20 dagen wachten op mijn zending pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

zoals beloofd , hier een uitleg over mijn ervaring met service HP

 

Zoals gezegd heb ik contact opgenomen met het hp hulpcenter. Deze noteerden alle gegevens over de computer en via http://www.best2serve.com/ kon ik de herstelcd bestellen, waarvoor ik wel 48 euro moest betalen.

Uiteindelijk na een kleine 14 dagen kreeg ik die toegestuurd en die bestonden uit 4 herstel cd's en 2 optionele recovery cd 's

Ik had nog wat vragen over de manier van handelen en alles werd me op een geduldige en beleefde manier haarfijn uitgelegd door de servicedienst van deze die me de cd 's bezorgden.

Dus computer terug ok nu en dank aan allen die ertoe bijgedragen hebben.

 

Rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.