Ga naar inhoud

taakbeheer


jopke

Aanbevolen berichten

Hallo,ik wou eens zien hoelang mijn computer actief was en dan zag ik dat de tijd actief gewoon blijft doorlopen als de laptop afgesloten is.

Als ik bij mijn vrouw haar w7 pc ga zien dan geeft die de juiste tijd hoelang de pc opstaat.Ik vraag me ook af wat die eerste 9 is.

Alvast bedankt voor uw hulp.

Mvg,Jopke

post-1895-0-71289900-1452308332_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit alle programma's en dan doe ik gewoon de laptop dicht.Ik doe dit al van in het begin dat ik deze laptop heb en dat is van december 2014.

Ik zal hem nu normaal afsluiten en dan als ik straks de laptop terug aanzet eens zien of de tijd is blijven doorlopen.

aangepast door jopke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,als ik via de startknop afsluit,blijft het hetzelfde.

Falstring,als ik opnieuw opstart,dan is de tijd terug op 0 gesprongen en begint opnieuw normaal op te lopen.

Hier ziet ge dat die 10 dagen nu verdwenen zijn.

post-1895-0-14885800-1452346023.jpg

 

Maar als ik hem nu terug gewoon afzet dan blijft de tijd weer lopen.

Als dit verder geen invloed heeft op iets wil ik jullie niet verder lastigvallen en mag dat van mij zo blijven.

Het is toch maar per toeval dat ik daar op gestoot ben,normaal ga ik nooit zien hoelang mijn laptop al opstaat.

Alvast alle twee erg bedankt en zeg maar wat jullie ervan vinden.

Mvg,Jopke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.