Ga naar inhoud

Warcraft wordt vaak slecht weergegeven


hopsakee22

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik weet weinig over pcs dus kan het probleem dat ik heb niet zo goed verwoorden.

Ik speel world of warcraft op mijn laptop. Eerst was mijn pc windows 8, werd naar 7 omgezet en toen windows 10 uitkwam heb ik die geïnstalleerd. 

 

Eerst had ik problemen met game die crasht (dan kwam er een melding dat iets gestopt was met responding), toen downloadde ik een programma om te kijken of mijn programma's up to date zijn (drivethelife en intel® driver update utility). Na de checkups en updates is het crashen van het spel voorlopig gestopt maar nu heb ik een nieuw probleem, als ik uit het spel tab wordt mijn scherm in het spel eerst volledig blauw voor ik word uitgetabbed. 

 

In het spel verschijnen soms vreemde cubes, dan moet ik het spel heropstarten anders gaan ze niet weg, in loading screens heb ik vreemde vierkantjes, enz...

 

Ik voeg dire foto's toe, hopelijk snapt iemand waar dit door komt en hopelijk is er een oplossing voor want geld voor een nieuwe/beter laptop heb ik niet en zou het heel erg vinden als ik plots niet meer kan spelen...

 

Alvast bedankt!

post-35354-0-18923900-1453516708_thumb.j

post-35354-0-70589800-1453516727_thumb.j

post-9560-0-58563000-1453537260.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Hopsakee22,

 

Van die games ken ik alvast niets maar die software om naar drivers te zoeken is meestal niet de beste oplossing.

 

Je mag onderstaande uitvoeren.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, 

 

Danku voor uw antwoord.

 

Ik heb de stappen gevolgd en dit is de link met de resultaten: http://speccy.piriform.com/results/7jPI0ND4a4WXElm55OjYhoA

 

Ik speel geen andere games op deze laptop behalve wow dus ik weet niet of de problemen met de graphics die ik heb puur met warcraft te maken hebben en of ze ook in andere spellen zouden voorkomen. Ik speel het spel op lowest graphics, je hebt low, medium, good, high en ultra.

 

Mvg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, 

 

Ik denk dat de link ontbrak? Maar ik heb deze gebruikt: systemrequirementslab.com en het resultaat is http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/world-of-warcraft-warlords-of-draenor/12375/?p=a  :(

 

Videodriver met ondersteuning voor w10 probeer ik te downloaden maar ik krijg een 'question' pup-up (zie afbeelding).

 

Ik heb het gevoel dat ik al deze problemen niet had toen ik nog w7 gebruikte. Begrijp niet waarom het spel ok werkte en nu niet meer.

 

Mvg!

 

 

 

 

post-35354-0-86661100-1453653994.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, 

 

Ik denk dat de link ontbrak? Maar ik heb deze gebruikt: systemrequirementslab.com en het resultaat is http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/world-of-warcraft-warlords-of-draenor/12375/?p=a  :(

 

 

 

Bij de systeemvereisten van WOW is Windows 10 (nog?) niet opgenomen.

Linkje ontbrak maar je hebt de juiste... je moet er wel nog op de knop Can You Run it klikken. Wat levert dat op?

 

post-9560-0-88869100-1453661560_thumb.pn

 

Het Question venster vermeld dat er recentere drivers geïnstalleerd zijn dan diegene die ik vond op de website van HP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De processor zou niet voldoen en de videokaart voldoet juist maar er wordt toch een betere aanbevolen.

 

Vreemd dat het spel dan wel goed gewerkt heeft in Windows 7.  :rofl:  Je hebt toch het correcte game geselecteerd?

 

Het terug gaan naar Windows 7..... dat is een beslissing die je zelf moet nemen. Windows 7 is een zeer goed besturingssysteem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.