Ga naar inhoud

IncrediMail 2


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 problemen met Incredimail2.  Ik heb Windows Vista en Mozilla  Firefox als  browser.

 

Mijn Incredimail is 2 dagen geleden gecrasht.  Ik heb de volledige installatie opnieuw uitgevoerd maar heb 2 problemen:

 

1.  Al mijn mails in de box VERZONDEN ITEMS zijn verdwenen.  Hoe kan ik die terug vinden in Incredimail2?

2.  Onder het item HULPMIDDELEN en OPTIES kan ik kiezen welke bibliotheek ik wil installeren voor automatische aanduiding van schrijffouten in die taal.  IK heb nu alleen NEDERLANDS DAT GOED FUNKTIONNEERT maar ik wil FRANS EN ENGELS EN DUITS toevoegen  maar Incredimail2  reageert niet op mijn keuzes.

 

Kunt U mij hierbij helpen a.u.b.

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je een nieuw topic aangemaakt: het droppen een nieuwe vraag in het topic van een ander lid veroorzaakt verwarring en levert tevens geen enkele bijdrage tot het oplossen van het probleem van de topicstarter, zie ook de forumregels:

 

Wanneer je een bericht post in het topic van een ander lid is het de bedoeling dat je bericht bijdraagt tot het oplossen van het probleem en/of het beantwoorden van de vraag. Heb je zelf een vraag of worstel je met een gelijkaardig probleem dan open je een nieuw topic, zo blijft het forum overzichtelijk en voorkom je verwarring.

 

Komt misschien over als kort door de bocht maar IncrediMail is pure spielerei ... ik raad je dan ook ten stelligste aan om over te schakelen naar een degelijk e-mailprogramma of beter nog, enkel met webbased e-mail te werken.

 

Mogelijk kan je nog één en ander recupereren door het terugzetten van een herstelpunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.