Ga naar inhoud

WPS Office.


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Geachten,

 

Microsoft Office is me te duur.

 

Ik  installeerde WPS Office (Kingsoft) in zijn full versie.

 

Bij "WPS Presentation" heb ik een probleem, na het aanmaken van een zo gezegde PPS met muziek, (want we kunnen

een voorstelling opslaan als een PPS), wordt de muziek niet doorgestuurd bij het verzenden van deze PPS.

 

Het PPS bestand kan ik op mijn PC perfect afspelen met muziek, doch de ontvanger, na het verzenden ervan, ontvangt het geluid niet, waarschijnlijk omdat hij geen WPS Office op zijn PC staan heeft.

 

Kan ik daar iets aan verhelpen, dat iedereen deze PPS volledig kan afspelen ??

 

Graag een seintje a.u.b.

 

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie,

 

Bedankt voor uw tijd.

 

Dit is inderdaad een oplossing die WPS geeft in zijn "Helpfuntie", doch het bizarre is, als ik die Zipfile doorstuur naar een bestemmeling,

deze opent, hij 2 items te zien krijgt, namelijk, de presentatie en de muziek, dus beiden kunnen niet gezamelijk geopend worden, het is of te wel de een

of de ander.

Opent men de presentatie, dan ziet u de presentatie zonder muziek.

Opent men item muziek, dan hoort u enkel de muziek.

 

Het is een zeer moeilijk geval, gezien ik, vanuit mijn PC, het resultaat, van mijn zending, niet kan meten, gezien ik WPS geïnstalleerd staan heb op mijn PC,

hetgeen mijn bestemmeling niet heeft.

 

Alvast bedankt voor uw speurwerk.

 

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

 

Ik kan uw "handleiding" niet openen, ik krijg na het clicken dit beeld:

 

post-20699-0-24643600-1453714192_thumb.j

 

Doch ik kan mij ongeveer voorstellen wat er daarin beschreven word.

 

Ik probeerde reeds meerdere scenario's, doch probeerde nogmaals via PC Help, een ander advies te bekomen,

doch geen erg, ik ken jullie inspanningen, en als het niet gaat, gaat het niet !!

 

Alvast bedankt voor uw tijd.

Gegroet.

 

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.