Ga naar inhoud

van windows 10 naar windows 7


octopus

Aanbevolen berichten

Hallo ik zopas een nieuwe pc gekocht met windows 10. Maar ik heb helemaal geen zin om weer alles te moeten uitpluizen tot ergernis toe en vele uren zweet en tranen hierbij te laten. Ik was die windows 7 zo fijn gewend ik wil graag terug naar 7. Is dat mogelijk en hoe had ik graag geweten. Dank!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet mogelijk volgens mij want je hebt licentie voor Windows 10

Wat is zoveel anders bij Windows 7 en 10?

In principe haast niks tenzij de browser en nog een paar andere dingen.

Ik heb zelf ook eerst Windows XP en dan overgeschakeld naar Windows 7 en 8.1 en dan naar 10.

Ben gewoon met de tijd mee.

Bovendien hebt je internet om iets te vinden wat jou probleem is bij Windows 10

Wat hebt je uren moeten uitpluizen?

Ga je eerst alles uitpluizen en dan pas gebruiken?

Het enige op dit moment is de nieuwste browser in Windows 10 doch je hebt ook de ouder versie want de meeste banken raden Windows egde niet aan en dat is op dit moment ook terecht.

Bovendien kan je ook andere browser installeren.

 

Je kan wel Windows 7 installeren als je ook een licentie hebt.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het echt allemaal moeilijk, ik heb er moeite mee, niks lukt me. Hoe kan ik er bijvoorbeeld voor zorgen dat ik mijn muziek kan afspelen met mediaplayer zoals bij windows 7, dan selecteerde ik alles afspelen en klaar, nu opent er een ander venster `groove muziek` met een hele hoop nieuwe dingen waar ik geen behoefte aan heb en ook geen tijd. Ik wil graag mijn muziek afspelen (alles wat in die map zit afspelen met mediaplayer) zelfs dat lukt me niet :(

aangepast door octopus
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoe kan ik er bijvoorbeeld voor zorgen dat ik mijn muziek kan afspelen met mediaplayer

Gewoon deze player nemen VLC

Speelt alles af.Gewoon rechtsklik op je muziek map>selecteren afspelen met VLC

Zijn echt wel veel tips/truks te vinden hier op forum en op het net.

Mvg

P.S ben ook niet gek van Win10,gebruik Win8.1 daar blijft het bij en natuurlijk ook Linux.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, maar problemen blijven zich opstapelen, mijn software zoals photoshop en photomatix enz. installeert niet, ach ik zal er veel tijd in moeten steken en een hulpbron ter plaatse halen  ;)  Toch bedankt maar voor vandaag is het genoeg. 

 

ja vlc had ik op mijn oude pc ook, heel gebruiksvriendelijk en simpel, bedankt voor de tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

, mijn software zoals photoshop en photomatix enz

Daar kan ik je niet mee helpen,gebruik het niet.

Maar stel gerust je vragen hier op het forum,er is genoeg kennis aanwezig,en niemand bijt je :-) .

Nog veel plezier met Win10,zal je wel lukken effe doorbijten veel meer keuze heb je niet he ;)

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De software moet compatibel zijn met Windows 10.

Alvorens oude versies te installeren informeert u zich eerst best of ze wel geschikt zijn voor Windows 10. Doe je dat niet en tracht je toch een niet compatibel programma te installeren dan kan dat je Windows 10 schade toe brengen.

Zoals fcbbrugge al zei: "Leg je vragen hierover hier maar voor".

Dus als je ons weet te zeggen over welke programma en vooral welke versie daarvan het gaat, dan zoeken we dat wel even voor u uit.

Natuurlijk mag je het zelf ook trachten op te zoeken via Google bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.