Ga naar inhoud

van windows 10 naar windows 7


octopus

Aanbevolen berichten

Photoshop CS 4 zou geen probleem zijn op Windows 10.

https://forums.adobe.com/thread/1916233?start=0&tstart=0

http://forums.windowscentral.com/windows-10/327530-photoshop-windows-10-a.html

 

In uw plaats zou ik er voor kiezen om deze in de Windows 7 compatibiliteitsmodus met administrator rechten te installeren.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

photoshop doet het weer,  ik heb die voorgeinstalleeerde  trialversie van mcafee eraf gegooid  en mijn vertrouwde avast eropgezet en toen deed ps het wel,,,,  alles wordt beetje bij beetje duidelijk. Maar er zijn nog vele kleine obstakels zoals bijvoorbeeld het apestaartje en het vraagteken wat ik niet kan typen , en waarom ik maar 1 haakje kan typen,,,vraagteken. ik gooi dat qwerty klavier in de vuilbak, ik kan hier in Belgie niks mee doen, Hoe typ ik het accent grave en accent aigu op dit klavier, ja morgen een nieuw klavier azerty, En dan zien we verder. Ik kan mijn oude klavier niet in de nieuwe pc pluggen, vandaar.

aangepast door octopus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen ik word hier echt ziek van! Ik moet telkens wanneer ik mijn mails wil zien of versturen naar mijn accountinstellingen gaan en telkens weer het wachtwoord typen ook als ik het heb opgeslaan!! Als ik sluit en heropen dan is mijn wachtwoord weeral weg en moet ik weeral mijn wachtwoord typen en opslaan maar dat heeft geen zin dat opslaan want het is telkens weg! 

Mijn email werkt perfect zolang ik het maar niet afsluit.

aangepast door octopus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk aan je bloeddruk ;)

Vertel ons eens met wat open je mail :hmmmm:

Tipje probeer altijd zo veel mogelijk info te geven bij één probleem ;)

Nu weten we niet veel he,kan outlook.com(hotmail)..outlook office..of ....

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk aan je bloeddruk ;)

Vertel ons eens met wat open je mail :hmmmm:

Tipje probeer altijd zo veel mogelijk info te geven bij één probleem ;)

Nu weten we niet veel he,kan outlook.com(hotmail)..outlook office..of ....

Mvg

Ik heb een account bij telenet  Ik weet verder niet wat je bedoel, Ik open met dat mail programma op windows 10.

aangepast door octopus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.