Ga naar inhoud

Cursus downloaden


fransie

Aanbevolen berichten

Niet erg klik rechts>als standaard printer instellen.(Microsoft XPS Document Writer)

Volg dan handleiding van #12,probeer eens iets te printen, ook zien of alles wel goed leesbaar is zo jij het wil.

Lukt er iets niet laat het weten...met welke Windows werk je?

Mvg

Was aan het antwoorden,je vorig bericht niet gelezen.

 

Bedoel je dat ik m'n lessen dan nu, via die virtuele printer, moet gaan afdrukken, of kan ik ze dan ook opslaan en over 2 jaar nog bekijken?

 

Inderdaad ook weer denken van nog ergers extern/cloud op te slaan.

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft Microsoft XPS Document Writer niet als standaardprinter in te stellen. Kies in het menu Bestand > Afdrukken... (of CTR P) en je kan in het tabblad algemeen de printer kiezen. Selecteer daar Microsoft XPS Document Writer en klik op afdrukken. Je krijgt dan een venster 'opslaan als...' waar je het bestand een naam kan geven.

Op die manier wordt wel de tekst bewaard maar externe links (zoals ik vrees voor die filmpjes) worden in blauw aangegeven en zijn niet aanklikbaar, dus niet te bekijken. 

(Trouwens xps is het amateuristische antwoord van microsoft op het gekende pdf-formaat).

 

Een ander idee: als je op zo'n filmpje klikt met de rechtermuistoets, krijg je dan geen menu met de optie 'doel opslaan als...' of iets dergelijks? Zo zou je de filmpjes eventueel afzonderlijk kunnen bewaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nokia

 

Je hoeft Microsoft XPS Document Writer niet als standaardprinter in te stellen. Kies in het menu Bestand > Afdrukken... (of CTR P) en je kan in het tabblad algemeen de printer kiezen. Selecteer daar Microsoft XPS Document Writer en klik op afdrukken. Je krijgt dan een venster 'opslaan als...' waar je het bestand een naam kan geven.

Wat je neerpent weet ik ook wel,probeer altijd het zo simpel mogelijk te maken voor de vraag steller.

Als de XPS standaard staat,je gaat dan naar bestand afdrukken,hoef je niks meer te doen!!!Zelf gebruik ik die printer heel veel.

Maar ok ergers ga ik de mist in,volgens u,daarmee laat ik het verder afwerker van probleem aan jouw over ;)

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de stappen onder #12 gevolgd; ik werk met Windows 7.

Als ik de pagina (of 'n filmpje) op wil slaan (klik rechts), dan geef ik het 'n naam, klik op opslaan, vakje wordt blauw, maar er wordt niets opgeslagen.

Ik denk zelf, dat er in al die lessen iets zit ingebouwd, waardoor ze over 2 jaar niet meer te bekijken zijn.

Zoals die 1e les, waarvan ik nu ook weer 2 video's niet meer kan afspelen (wel als ik 'm opnieuw download).

Dus bij 'opslaan als' gebeurt er niks, als ik het via de XPS Writer doe.

De boodschap die ik kreeg toen ik de 1e les kreeg, was dat de lessen 'er 2 jaar op zouden blijven staan' , en ik denk dat er dus 'n link zit, ergens naar toe, die in werking treed, telkens als ik 'n les open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om een pianocursus van Cor Bakker. Hierin zitten ook filmpjes.

Het secretariaat heeft me bij de kennismakingsles verteld dat alles er 2 jaar op blijft staan. Vandaar.

Fransie,

 

gezien je voor de cursus moet betalen EN gezien wat je hierboven schrijft, vraag ik me af of we ons hier niet in de illegaliteit zitten te begeven:

stel (*) dat je die cursus koopt met overeenkomst dat je die filmpjes maar tot twee jaar na datum kan/mag bekijken.... dan mag je ze natuurlijk ook niet (proberen te) downloaden om nà die twee jaar toch te gaan bekijken... Begrijp je waar ik naar toe wil?

 

(*) en dit kan ik niet uit de site opmaken (ik heb toch de goede? : http://www.pianospelenmetcor.nl ) - maar mogelijk kreeg jij bij het betalen een soort verbruikersovereenkomst?

 

Ik zit het me voorlopig nog alleen maar af te vragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.