Ga naar inhoud

Windows Defender Windows 10


ronnie

Aanbevolen berichten

Dank voor uw aandacht. Vergissing mijn bericht verzonden vóór het af was. Hierna meer uitleg.

Na het terugzetten van Windows 10 en NIS op mijn computer heb ik Windows Defender niet meer kunnen activeren. Ik zou Windows Defender niet nodig hebben. Eerste vraag: is dat juist? Tweede vraag. Indien ik Windows Defender niet nodig heb blijf ik telkens bij het updaten van Windows 10 de update Windows Defender met foutmelding ontvangen. Mijn vraag is hoe kan ik die foutmelding verwijderen. Ik vermoed dat u met het attachment begrijp wat ik bedoel. Alvast dank voor uw hulp.

Vriendelijk groeten 

Ronnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je NIS gebruikt wordt inderdaad Windows Defender uitgeschakeld, dat is volkomen normaal.

 

Klik in Windows Update op ..... belangrijke Updates zijn beschikbaar. Je krijgt nu een lijst van Updates die klaar staan om te installeren.

Ga naar de Update van Windows Defender, verwijder het vinkje en klik met de rechtermuisknop op die Update en kies Update verbergen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oprecht dank maar waar kan ik klikken op Windows Update om belangrijke Updates zijn beschikbaar te vinden. Ik zoek nu Windows Update in Instellingen Bijwerken en beveiligen. Nergens kan ik dan op Windows update klikken om de lijst van Updates te ontvangen (zie venster in bijlage vorig bericht). De enige lijst die ik kan vinden is deze van de geïnstalleerde updates. Dank voor uw verder hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even bijkomende gegeven. Als ik naar beschikbare updates vraag ontvang ik uitsluitend die update Windows defender die onmiddellijk wordt geïnstalleerd (ik krijg de kans niet er op te klikken of wat ook te doen) en het eindigt met de foutmelding en de mogelijkheid opnieuw te proberen. Opnieuw proberen geeft telkens het zelfde resultaat. Dank voor uw hulp 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt maar ik ontvang volgend bericht "the microsoft fix does not apply to your operating system or application version.

Vanavond zal ik mijn computer niet meer kunnen gebruiken. Ik hoop morgen dank zij uw hulp verder naar een oplossing te kunnen zoeken.

Alvast bedankt

Vriendelijke groet

ronnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.