Ga naar inhoud

500 Internal Server Error


Aanbevolen berichten

Sinds gisteravond heb ik 500 Internal Server Error op mijn WordPress website. Ik heb een back-up al geprobeerd terug te zetten maar hielp helaas niet. Ook heb ik de mappen plug-ins, themes en foldernaam aangepast.

 

Als laatste had ik alle .htaccess bestanden verwijderd en heb ik de database en wp-config.php file gecontroleerd. Ik heb hier niks kunnen vinden wat op problemen kom. De DNS settings (dnscheck.sidn.nl) staan goed ingesteld en kan worden gevonden.

 

Heeft iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik dit kan oplossen? Als jullie meer informatie nodig zijn, dan hoor ik het graag! Hieronder staat de foutmelding die ik krijg:

 

--------

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

 

Please contact the server administrator at [emailadres] to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.

 

More information about this error may be available in the server error log.

 

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dat is niet altijd te wijten aan Wordpress, neem eens contact op met het hostingsbedrijf die je website online heeft gezet en vraag eens of zij kunnen kijken in de server logs voor onregelmatigheden.

 

Je hebt toch toevallig geen wachtwoorden of één wachtwoord veranderd voor je die melding kreeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.