Ga naar inhoud

Nieuwe game PC Aanschaffen


Aanbevolen berichten

1. Waarvoor heb ik een PC nodig? 

Ik heb deze game PC nodig om op te gamen, games te spelen zoals Minecraft, Call of Duty, GTA V, en misschien een beetje FIFA16.

 

2. Wat is mijn budget?

Mijn budget zit rond de 600 euro, hoger dan 700 euro kan ik echt niet.

 

3. Een merkcomputer of een samenstelling?

Een samenstelling, omdat ik de PC zelf wil bouwen, en de beste prestaties uit de PC te halen.

 

4. Ga ik overklokken?

Ik denk het wel, ik ben namenlijk zeker niet van plan onderdelen terug te sturen, ik zal eerst kijken of hij lekker loopt, als ik weet dat ik niks terug wil sturen, zal ik zeker overclocken.

 

5. Ga ik later upgraden?

Ja, ik ben van plan, als ik weer wat geld erbij heb verdient, een tweede grafische kaart aan te schaffen, en misschien wat extra opslagruimte.

 

6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? 

Ik heb geen 'fancy' dingen nodig, geen DVD lezer, geen USB 3.1 of Thunderbolt, en een ingebouwt Wifi kaartje hoeft ook niet, aangezien ik van plan het om bedraad internet te gebruikern.

 

7. Ga ik zelf assembleren?

Ja, ik ga de computer zelf assembleren, met hulp van een vriend, die er heel veel van weet, en het al vaker heeft gedaan.

 

8. Heb ik een besturingssysteem nodig?

Ja, ik wil graag windows 8.1 Pro.

 

9. Ga ik zelf installeren? 

Ja ik ga zelf installeren. 

 

10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen?

Mijn thema van mijn setup is rood, dus MSI onderdelen zouden wel leuk zijn :_) En ik wil een case met een raampje, om de onderdelen te kunnen zien.

 

11. Heb ik nog randapparatuur nodig?

Nope, ik heb zelf al een goede muis, toenstenbord, en een ultrawide monitor :_)

 

12. Heb ik specifieke wensen?

Nope niet echt.

 

13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel?

Nederland, ik heb geen specifieke winkel, maar gratis verzendkosten zou wel perfect zijn -.-  

aangepast door Tommytom112
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een heel mooi systeem van Stegisoft, en daarmee ga je voor dit budget een aardige Game PC kunnen verkrijgen. 

 

Is er een bepaalde reden waarom je Windows 8.1 Pro wilt en niet gaat voor de standaard versie van Windows 8 of Windows 10? Hoewel je misschien niet zou willen overstappen naar Windows 10, biedt het nieuwe OS wel een pak voordelen voor gaming (ondersteuning voor DirectX 12, Windows/Xbox Marketplace...). 

 

Ook zou ik je aanraden om toch nog heel even door te sparen zodat je ook een SSD kan meenemen in je samenstelling, daarmee wordt je systeem heel wat sneller en voelt de computer meteen een stuk meer futureproof aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.