Ga naar inhoud

bureaublad windows 10


Brejen

Aanbevolen berichten

in windows 10 merk ik dat op mijn bureaublad alle pictrogrammen van microsoftrpogramma's als als gewoon witte pictogrammen worden weergegeven. De functie is wel in orde. weet iemand hoe ik de oorspronkelijke pictogrammen vb word, exel enz. kan terugzetten?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar deze link en klik er op de knop  Download File.

 

Het bestand TICR.zip wordt gedownload, na het downloaden klik je erop en kies voor Alles uitpakken.

Je zal in het volgend venster de map Thumbnail & Icon Cache Rebuilder te zien krijgen, open die.

Klik er op de toepassing met de zelfde naam als hierboven.

 

In het venster dat je dan krijgt selecteer je Delete Icon Cache en klik op Rebuild

In het volgend venster klik je nog op Ja.

Dan wordt er gevraagd om de computer te herstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in windows 10 merk ik dat op mijn bureaublad alle pictrogrammen van microsoftrpogramma's als als gewoon witte pictogrammen worden weergegeven. 

 

 

Het gaat enkel om die van Office?

 

Klik met de rechtermuisknop op de bewuste snelkoppelingen en kies verwijderen.

Ga naar de verkenner en navigeer naar iedere office toepassing waarvan je een snelkoppeling op het bureaublad wil, klik er met de rechtermuisknop op en kies kopiëren naar -> bureaublad (snelkoppeling maken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.