Ga naar inhoud

Meer verticale cellen in table


deevvb

Aanbevolen berichten

Alpha,

 

Ik heb dit allemaal is bekeken en ik denk dat dit het makkelijkst zal werken.

 

Nu heb ik bijlage 11 ook eens bekeken maar ik vind hier geen formules in terug,

Zou je eventueel kunnen zeggen hoe je dit gecreerd hebt? Dan kan ik dit in de toekomst zelf aanmaken. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dat doe ik ook.

Maar ik heb net de VBA code eens bekeken en hier kan ik veel beter aanuit dan de complexe code van vorig ontwerp.

 

Deze VBA code kan ik zelf nog gewijzigd krijgen indien nodig wanneer ik dingen wil toevoegen of weghalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net de VBA code eens bekeken en hier kan ik veel beter aanuit dan de complexe code van vorig ontwerp.

Dat verbaast me, want de oplossing met formules is veel eenvoudiger en veel sneller op te stellen dan die met vba-code.

Ik heb met mijn reacties willen laten zien dat oplossingen mogelijk zijn zonder wijzigingen aan de indeling van je bladen aan te brengen, niet omdat ik dat de beste oplossingen zou vinden. Ik ben nl. van mening dat als een eenvoudige oplossing mogelijk is, je het best dáár voor kunt kiezen. Daarom lijkt mij de oplossing van bucky het meest aan te bevelen. Die is het kortst en geeft ook minder aanleiding tot fouten bij de invoer op het tweede blad (denk aan [spatie streepje - spatie] ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alpha,

 

Ik ben vollop bezig met mijn lijst te maken maar ik stoot op een probleempje.

Wanneer ik aan voorbij regel 40 ga kan ik deze niet meer bekijken met de zoekfunctie.

 

Ik heb zelf de range in de VBA al gewijzigd van 40 naar 80 maar dit geeft geen resultaat.

 

Zou u kunnen zeggen waar ik dit zou kunnen wijzigen?

 

Alvast bedankt! 

Details toonzaalmodellen DEF.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.