Ga naar inhoud

Nokia Lumia 1020 verbinden met PC


duifje

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ik heb een Nokia Lumia 1020 welke al een tijdje stuk is. Er zaten barsten in het scherm en op een gegeven moment stopte hij ermee en werd het scherm zwart, duidelijk dus dat die stuk is. Nu is dat niet het probleem maar er staan erg belangrijke foto's op die ik maar al te graag weer wil hebben.

 

Wanneer ik mijn telefoon verbindt met de computer gaat het starttoets knopje knipperen, dus hij is wel verbonden met mijn laptop maar mijn laptop vindt hem niet...

 

Heeft iemand een idee? 

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Wanneer ik mijn telefoon verbindt met de computer gaat het starttoets knopje knipperen, dus hij is wel verbonden met mijn laptop maar mijn laptop vindt hem niet...

 

 

 

 

Kan het soms zijn dat het enkel betekent dat de batterij opgeladen wordt?

 

Je hebt niet vermeld welke Windows versie op die computer staat maar je zou een geluid moeten horen op de computer als de smartphone aangesloten wordt en in de verkenner zou het apparaat ook zichtbaar moeten zijn.

 

Best ga je er mee naar een GSM- hersteldienst.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het soms zijn dat het enkel betekent dat de batterij opgeladen wordt?

 

Je hebt niet vermeld welke Windows versie op die computer staat maar je zou een geluid moeten horen op de computer als de smartphone aangesloten wordt en in de verkenner zou het apparaat ook zichtbaar moeten zijn.

 

Best ga je er mee naar een GSM- hersteldienst.

Dat is dus het probleem hij vindt hem niet en dus geen geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.