Ga naar inhoud

Outlook-Mail in Win.10


djdanvan

Aanbevolen berichten

Beste PCH,

 

Nu ik overgeschakeld ben naar Windows 10 gebruik ik het aanwezige mail programma 'Outlook-mail'.

Alle e-mails komen toe zoals ik het wil maar een contact persoon bijvoegen in het programma lukt mij niet.

 

Ik gebruikte voordien Outlook 7 

Maar nu wil ik een volledige nieuwe lijst aanleggen in dit Outlook-Mail programma van Win 10.

Ik wil niet geen lijst importeren uit een vroeger prog. of een sociale media app.

 

Wie kan mij helpen aub?

 

grt djdanvan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thunderbird heeft zoals Stegisoft vermeld veel meer mogelijkheden als de App Mail en zeker beter in gebruik, meer info over Thunderbird vindt je ook nog hier.

 

Maar ik wou even terug komen op onderstaande vraag.

 

 

 

Maar nu wil ik een volledige nieuwe lijst aanleggen in dit Outlook-Mail programma van Win 10.

 

 

 

Je zal geen functie aantreffen in de App Mail zelf om contactpersonen toe te voegen.

Dit dien je sinds Windows 8.1 te doen via de App Personen. Meer info over de App Personen vindt je hier.

 

post-9560-0-60694100-1459351130.png

 

post-9560-0-38298400-1459351146_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.