Ga naar inhoud

power2go


Aanbevolen berichten

toen ik een iso bestand wilde op dvd branden kwam ik tot de ontdekking dat dit gebeurde met power2go. heb dit programma zonder mijn weten op mijn pc, daar ik nooit dvd's brand. alles verliep perfect . de bestanden zijn overgezet. toch blijft mijn pc melden dat er nog bestanden in de wacht staan voor te branden. Dit lijkt mij niet normaal. kan iemand mij hieromtrent uitleg geven?

Alvast bedankt.

groetjes

claudine

post-34170-0-37098800-1459755045_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Power2go is het brandprogramma van Cyberlink en dat is dan weer een programma om video's af te spelen en te bewerken.

Beide programma's zijn in veel gevallen voorgeinstalleerd door de fabrikant en staan dus op je pc of laptop bij aankoop.

Als je geen van beide programma's gebruikt, kan je ze normaal zonder problemen verwijderen via het configuratiescherm.

 

 

Als je de cd of dvd uit het dvd-station verwijderd, staat het .iso bestand dan nog steeds zichtbaar in de E drive?

Wat krijg je van lijstje te zien als je met rechts klikt op dat .iso bestand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals je bovenaan kunt zien staat er een uitgepakt iso bestand op mijn cd gebrand. (heb hem nog niet kunnen uittesten daar mijn andere pc aan het formateren is) 

als ik de cd uitneem en ik klik op de E-drive dan gaan mijn cd speler open. (inhoud uiteraard niets)

het iso bestand dat ik op een harde schijf heb gekregen (van mijn leraar) diende ik alleen maar te branden op een cd. Als ik de inhoud van de gebrande cd zie is de inhoud identiek van de inhoud van de cd met win 10 installatie die ik ook in mijn bezit heb( maar moet teruggeven). Dus ik denk dat dit wel ok is.

ik vroeg mij alleen af waarom mijn pc steeds zegt : nog te branden...?

alvast bedankt voor je vlugge antwoord

groetjes

claudine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan rechtstreeks via de verkenner branden dus zonder gebruik te maken van externe software.

Blijkbaar heb je in de verkenner toch voor branden gekozen en daarom staat dat bestand nog in de wachtrij.

 

Indien je het bestand niet meer wenste te branden klik je er met de rechtermuisknop op en kies in het menu dat je dan krijgt voor verwijderen.

 

post-9560-0-93594000-1459784216.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het laattijdig antwoord, was op verplaatsing en had mijn login van pchelp niet bij.

Het is inderdaad gelukt om het bestand zonder moeite te verwijderen. Alleen weet ik niet goed hoe ik het er gekregen heb. Ik heb inderdaad via verkenner op het bestand geklikt (R muis) om de keuze "branden op schijf" te nemen, maar deze was voor mijn .iso bestand niet beschikbaar. Bij dubbelklik L muis flipt de power2go automatisch aan.

Als je zegt om via de verkenner te branden weet ik dus niet goed hoe het wel zou moeten. Ik heb wel windows 10. Het schijnt bij windows 7 eenvoudiger te zijn.

Alvast bedankt voor je respons.

groetjes

claudine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.