Ga naar inhoud

office 2007 werkt niet meer na activeren office 365


adeb

Aanbevolen berichten

Misschien komt dat omdat je gratis versie hebt.

Maar gratis is maar voor een tijdje.

Kijk eens of je dit kan vinden:

C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16

Zoek daar outlook.

 

Je zal in de toekomst wel office 365 moeten kopen als je wilt blijven werken.

 

Je kan ook een ander mailprogramma kiezen en op internet vind je nogal wat om Word excel enz. te kunnen bekijken.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik heb het office 2016 pakket er maar afgemiept :-) Outlook er terug op, en het werkt weer,

Ik had het pakket alleen geinstaleerd vanwege het vervallen van one drive

Daar moeten we dan maar een alternatief voor vinden

 

bedankt voor je reactie :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

OneDrive vervalt niet, maar de limieten voor opslag zijn wel aangepast.

Lees daarvoor dit artikel: https://support.office.com/nl-nl/article/Wijzigingen-in-OneDrive-opslag-veelgestelde-vragen-ea9a86b6-d78e-42ac-af54-fefa22ce5324?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL

De opslaglimiet voor alle gratis OneDrive-accounts wordt 5 GB. Als u momenteel een gratis account hebt met een opslaglimiet van 15 GB, wordt deze limiet verlaagd naar 5 GB.

Stel dat je nu een gratis account hebt met een opslaglimiet van 15 GB én je hebt daar zo'n 14 GB aan data opslaan, dan moet je inderdaad nu maatregelen nemen.

Je zou dan kunnen doen wat Stegisoft voorstelt en bestanden (deels) overhevelen naar Google Drive, waar je 15 GB opslag gratis krijgt: https://support.google.com/drive/answer/2375123?hl=nl

 

Hoe het er bij jou precies voorstaat kun je zelf nagaan in OneDrive via Opslag beheren. Niet iedereen gaat terug naar 5 GB.

Hieronder een voorbeeld van mijn situatie:

 

57500aba81f87-Opslag_OneDrive_per_2-6-20

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het mag duidelijk zijn dat ik OneDrive nauwelijks gebruik. Ik gebruik nu slechts 20,2 MB van de totaal 25 GB.

De gratis 5 GB zal ik behouden en daarnaast ook de loyaliteitsbonus van 10 GB.

De gratis abonnementsbonus van 10 GB zal ik echter verliezen met ingang van 12 augustus 2016 (Let op: dat tijdstip is niet voor iedereen hetzelfde!). Dat is voor mij geen probleem, omdat ik meer dan genoeg opslagruimte overhoud, maar voor anderen kan dit wel een probleem zijn, wanneer zij hun opslagruimte voor een groot deel benutten. Die mensen moeten dan maatregelen gaan nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan nooit zeggen dat OneDrive nooit stopt.

Het is in het verleden regelmatig gebeurd dat een bedrijf zoals Google of Microsoft producten schrap.

OneDrive moet je vooral bekijken als iets dat overal bereikbaar is maar je moet steeds zorgen dat je een back-up hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.