Ga naar inhoud

Microsoft Dynamics Navision


dhoeken

Aanbevolen berichten

Heb het veranderd naar localhost:7046/dynamicsNAV80, helaas zonder resultaat.

 

De firewall laat het programma toe. Echter wordt deze wel beheert door norton.

 

Ik heb waarschijnlijk iets gemist bij de SQL-sever of dergelijke. Bij de tweede suggestie van dit topic kan ik niets starten.

 

Als je bereid bent wil ik je eventueel een kijkje laten nemen met teamviewer, je zal er ongetwijfeld meer verstand van hebben dan ik. Misschien doe ik iets verkeerd wat voor jou erg logisch lijkt.

post-26735-0-19756400-1460898491_thumb.p

aangepast door dhoeken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk ben ik er toch uit geraakt. Ik heb de computer naar fabrieksinstellingen terug gedraaid. Toen was het besturingssysteem Windows 8. Toen heb ik de SQL server geïnstalleerd, vervolgens Navision. Uiteindelijk bleek dat de setup.exe powershell 4.5.2 niet kon downloaden. Ik heb dit dan manueel gedaan.

 

Daarna installeerde Navison vrijwel alle onderdelen, (met uitzondering van Outlook). Navison kreeg nog wel enkele foutmeldingen bij het opstarten, maar wanneer je opstart als administrator leek het eindelijk te werken. 

 

Vervolgens de upgrade gedaan naar Windows 10, en nu werkt alles prima. 

 

Dus dit topic mag gesloten worden.

 

Toch bedankt voor alle moeite en hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.