Ga naar inhoud

Gehackt of virus?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

We gaan eerst proberen om de overbodig zaken te verwijderen.

Misschien zijn dan de popup en de sign-in problemen ook opgelost.

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Users\VANLAP~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\K4lJpN0q.default\extensions\abs@avira.com.xpi;fs
flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk;chr
ipmkfpcnmccejididiaagpgchgjfajgp;chr
fkkcgfbgohboipdhliafmacjnhjbhmim;chr
avira;z
avira;a
kaspersky;z
kaspersky;a
heimdal;z
heimdal;a
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg weer na dat de sluimerstand er was een afbeelding te zien zoals eerder gepost maar nu me t een andere foto. Ook update windows niet ook al wordt er gezocht en de uipdate geschiedenis toont maat 2 uodates en er kimt niets meer bij. Jullie waren een tijd onberikbaar om een log en breicht te kunnen sturen. p de site komen en andere zaken bekijken lukte wel....

zoek-results.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar is het dan toch gelukt om het logje te plaatsen..

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\ProgramData\Avira;fs
C:\Users\All Users\Avira;fs
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Avira;fs
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Avira_Operations_GmbH_&_C;fs
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Avira_Operations_GmbH_&_C\Avira.VpnService.exe_Url_mfwr2na2y5h2nb3xitshmzavuydxmdqw;fs
C:\Windows.old\Users\All Users\Avira;fs
C:\ProgramData\Heimdal Security;fs
C:\Users\All Users\Heimdal Security;fs
C:\Users\Public\Documents\Heimdal Security;fs
C:\Windows\Microsoft.NET\assembly\GAC_32\Heimdal.AgentResourceManager;fs
C:\Windows\Microsoft.NET\assembly\GAC_32\Heimdal.ClientManagerContracts;fs
C:\Windows\Microsoft.NET\assembly\GAC_32\Heimdal.Domain;fs
C:\Windows\Microsoft.NET\assembly\GAC_32\Heimdal.Helpers;fs
C:\Windows.old\Users\All Users\Heimdal Security;fs
C:\Users\Public\Desktop\Avira Launcher.lnk;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk\1.9.1_1\img\abs_avira_umbrella_white.svg;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk\1.9.1_1\img\avira-app-icon.svg;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk\1.9.1_1\img\avira_icon128.png;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk\1.9.1_1\img\avira_icon16.png;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk\1.9.1_1\img\avira_icon24.png;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk\1.9.1_1\img\avira_icon32.png;fs
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk\1.9.1_1\img\avira_icon48.png;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk\1.9.1_1\img\avira_logo.png;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk\1.9.1_1\img\avira_logo.svg;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\ipmkfpcnmccejididiaagpgchgjfajgp\1.4.0_0\img\avira_biglogo.png;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\ipmkfpcnmccejididiaagpgchgjfajgp\1.4.0_0\img\avira_search_icon128.png;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\ipmkfpcnmccejididiaagpgchgjfajgp\1.4.0_0\img\avira_search_icon16.png;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\ipmkfpcnmccejididiaagpgchgjfajgp\1.4.0_0\img\avira_search_icon24.png;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\ipmkfpcnmccejididiaagpgchgjfajgp\1.4.0_0\img\avira_search_icon32.png;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\ipmkfpcnmccejididiaagpgchgjfajgp\1.4.0_0\img\avira_search_icon48.png;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\ipmkfpcnmccejididiaagpgchgjfajgp\1.4.0_0\img\avira_search_logo.png;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\ipmkfpcnmccejididiaagpgchgjfajgp\1.4.0_0\img\avira_search_logo.svg;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Comodo\Dragon\User Data\Default\Extensions\ipmkfpcnmccejididiaagpgchgjfajgp\1.4.0_0\img\logo-avira-antivirus.png;f
C:\Windows\Installer\MSID40D.tmp-\Avira.OE.Setup.CustomActions.dll;f
C:\Windows\Prefetch\AVIRA.OE.SETUP.BUNDLE.EXE-6C6299E3.pf;f
C:\Windows\Prefetch\AVIRA.OE.SETUP.BUNDLE.EXE-9F71F947.pf;f
C:\Windows\Prefetch\AVIRA.OE.SETUP.BUNDLE.EXE-C995C7DE.pf;f
C:\Windows\Prefetch\AVIRA_EN_AVPN0_57121C85074CC_-71BF7664.pf;f
C:\Windows\Prefetch\AVIRA_NL_AV_570FD1BD72AA6__WS-A201A9BC.pf;f
C:\Windows\Prefetch\AVIRA_PC_CLEANER_DE.EXE-2444C3FA.pf;f
C:\Windows\Prefetch\AVIRA_SYSTEM_SPEEDUP.TMP-4F082983.pf;f
C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\CLR_v4.0_32\UsageLogs\Avira.ServiceHost.exe.log;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Microsoft\CLR_v4.0_32\UsageLogs\Heimdal.Agent.exe.log;f
C:\Users\van la Parra\AppData\Local\Microsoft\CLR_v4.0_32\UsageLogs\heimdal.wizard.exe.log;f
C:\Users\van la Parra\Downloads\Heimdal.msi;f
C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\CLR_v4.0_32\UsageLogs\Heimdal.ClientHost.exe.log;f
C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\CLR_v4.0_32\UsageLogs\Heimdal.SecureDNS.exe.log;f
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

 


 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
avira;z
avira;a
kaspersky;z
kaspersky;a
heimdal;z
heimdal;a
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

zoek-results.log4.txt scan uitgevoerd in veilige modus met internet mogelijkheid. Scan bleef ca 5 uur hangen bij Mozilla...extention. Opnieuw zoek.exe in veilige modus gedownload daar de reeds aanwezige zoek.exe een scan wilde doen via een pop up venster en daarna een log produceren...dit heb ik al eerder meegemaakt en uiteindelijk bevat dat logje niets.

aangepast door fonzie53
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira\Launcher];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira\My Avira];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira\Speedup\BootOptimizer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira\Speedup\General];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira\Speedup\JunkCleaner];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira\Speedup\MyA];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira\Speedup\Power Profiles\BatteryBoostMode];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira\Speedup\Power Profiles\TurboBoostMode
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira\Speedup\Power Profiles];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira\Speedup\PrivacyCleaner];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira\Speedup\RegistryCleaner];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira\Speedup\Scanner];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira\Speedup];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avira];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AviraSpeedup\AviraSpeedup];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AviraSpeedup];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\Avira_RASAPI32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\Avira_RASMANCS];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\X-AVCSD\Launcher];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Dependencies\{34CE35A5-BC22-4045-9F05-6C411D3A74DB}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Dependencies\{74d1ef14-dd39-4749-b051-e183a1e27f5e}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Features\5A53EC4322CB5404F950C614D1A347BD];r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_BROWSER_EMULATION];r
"Avira.Systray.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_BROWSER_EMULATION];r
"Avira.Systray.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_BROWSER_EMULATION];r
"Avira.Systray.exe"=-;r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\EventLog\Application\Avira Service Host];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\EventLog\Application\Avira VPN];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\EventLog\Application\AviraSpeedupService];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\EventLog\Application\Avira Service Host];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\EventLog\Application\Avira VPN];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\EventLog\Application\AviraSpeedupService];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Avira\VPN];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Avira];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\AviraSpeedup\AviraSpeedup];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\AviraSpeedup];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Avira\VPN];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Avira];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\AviraSpeedup\AviraSpeedup];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\AviraSpeedup];r
C:\Users\van la Parra\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Kaspersky Security Scan;fs
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartPage\NewShortcuts];r
"C:\\Users\\van la Parra\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs\\Kaspersky Security Scan\\Kaspersky Security Scan.lnk"=-;r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\KasperskyLab\KSS2];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\KasperskyLab];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000\SOFTWARE\KasperskyLab\KSS2];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000\SOFTWARE\KasperskyLab];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000\SOFTWARE\Trolltech\OrganizationDefaults\Qt Factory Cache 4.7\com.trolltech.Qt.QImageIOHandlerFactoryInterface:\C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Security Scan 2.0\imageformats];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000\SOFTWARE\Trolltech\OrganizationDefaults\Qt Factory Cache 4.7\com.trolltech.Qt.QImageIOHandlerFactoryInterface:\C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Security Scan 2.0];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000\SOFTWARE\Trolltech\OrganizationDefaults\Qt Factory Cache 4.7\com.trolltech.Qt.QImageIOHandlerFactoryInterface:\C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000\SOFTWARE\Trolltech\OrganizationDefaults\Qt Plugin Cache 4.7.false\C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Security Scan 2.0\imageformats];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000\SOFTWARE\Trolltech\OrganizationDefaults\Qt Plugin Cache 4.7.false\C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Security Scan 2.0];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000\SOFTWARE\Trolltech\OrganizationDefaults\Qt Plugin Cache 4.7.false\C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83218077F0}];r
"InstallSource"=-;r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HeimdalSecurity\Local Storage];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HeimdalSecurity];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\heimdal_RASAPI32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\heimdal_RASMANCS];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\EventLog\Application\Heimdal Client Host];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\EventLog\Application\HeimdalClientManager];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\EventLog\Application\HeimdalSecureDNS];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\EventLog\Application\Heimdal Client Host];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\EventLog\Application\HeimdalClientManager];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\EventLog\Application\HeimdalSecureDNS];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000\SOFTWARE\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\Children\121\Internet Explorer\DOMStorage\heimdalsecurity.com];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000\SOFTWARE\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\Children\121\Internet Explorer\EdpDomStorage\heimdalsecurity.com];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000_Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\Children\121\Internet Explorer\DOMStorage\heimdalsecurity.com];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3654615766-1524511065-2618837555-1000_Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\Children\121\Internet Explorer\EdpDomStorage\heimdalsecurity.com];r
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

 

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
avira;a
kaspersky;a
heimdal;a
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.