Ga naar inhoud

straks mijn pc aangedaan en al paar keren mijn pc vast gelopen en blue screen ?


rafke-pc

Aanbevolen berichten

Gast fcbbrugge

Beetje geduld man tot de juiste persoon online komt.

Maar snap wel dat je geholpen wil worden...maar  alleman is vrijwilliger mag je ook niet vergeten.
Veel succes met oplossen van je probleem.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wet het maar ja het weer plots gekomen deze morgen nog niks al een tijd niks goed gegaan maar ik kwam straks terug thuis ik doe mijn pc aan en die probleem weer e ik heb niks verkeert gedaan zou ik naar mijn pc winkel moeten gaan of nie of kunnen jullie mij zo kunnen helpen Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

 

of kunnen jullie mij zo kunnen helpen

Natuurlijk zul je geholpen worden.

Zelf niet echt kennis van je probleem...kan het dat je met Vista werkt?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rafke,

ook ik snap je ongeduld, maar vandaag is het 'werkdag' en de mensen moeten dus ook eerst thuis komen hé?

 

Enfin: maak eens een fotootje van zo'n blauw scherm en plaats het hier, de juiste mensen hebben dan toch al wat info om verder te gaan denken.

 

ps: heb je a. al een systeemherstel geprobeerd  en b. heb je onlangs nieuwe hardware toegevoegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wet nie Hoe ik systeem herstelling moet doen en hardware nee dat nie gewoon gisteren zach ik daar in mijn list van updaten van Windows staat twee optioneel updaten van Windows gedaan maar er voor deet dat ook al raar maar waar.

En ik weet dat iedereen moet gaan werken ik ook ik heb geduld zal wel komen geen probleem.

En hardware wat is dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.