Ga naar inhoud

straks mijn pc aangedaan en al paar keren mijn pc vast gelopen en blue screen ?


rafke-pc

Aanbevolen berichten

De pc winkel heeft mij gebelt dus vista was terug geïnstalleerd maar altijd blue screen maar blijkbaar zou mijn processor over verhit geweest maar ik heb dat nooit gezien of opgemerkt maar mijn grafische kaart was nog goed maar is slecht ze geval dan moet ik en nieuwe moederbord nieuwe processor maar wa zou ik nemen dan van processor i3 3,80GHZ OF DE IK 3GHZ .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het enkel de processor is, zou je kunnen zoeken op een veilingsite of er een gelijk exemplaar te koop wordt aangeboden.

Je kan het ook navragen in de winkel.

 

Als je gaat voor een nieuwe processor, neem dan de I5 .

Een I5 is altijd krachtiger dan een I3 zelfs al is de snelheid iets lager.

Bij een nieuwe processor hoort automatisch een nieuw moederbord en waarschijnlijk ook een nieuwe grafische kaart.

 

Als je meer informatie wil over welke onderdelen en de onderlinge compatibiliteit, kan je een vraag openen in het onderdeel Aan- en verkoopadvies. Geef in dat geval ook een link mee naar dit topic zodat de helpers op de hoogte zijn van de achtergrong van je vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor de tips maat ik heb zo juist gebelt naar de winkel als getest en mijn hardware zijn prima in orde niks mis het Was Windows vista de fout Microsoft zou mij slechte update hebbe gestuurd en ik heb dat gedownload en geïnstalleerd en de fout was slecht update Door dat mijn vista niemeer ondersteun word Door Microsoft

Dus nu gaat mijn pc met Windows 10 op komen Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.