Ga naar inhoud

waar is het bureaublad ?


vaes

Aanbevolen berichten

Ik slaag er niet meer in om als bureaublad mijn achtergrondsfoto te zien  waarop een aantal icoontjes van enkele programma's verspreid zijn.   Nu krijg ik enkel nog de WIndows-10-tegels te zien met als achtergrond, vaag, mijn achtergrondsfoto, zoals op bijlage.  Hoe krijg ik weer de vroegere look ?

 

Met dank,

 

vaes

bureaublad.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je "Start op volledig scherm weergeven" hebt AAN staan.

 

Doe eens het volgende, zie aanwijzing op onderstaande afbeelding:

post-22140-0-19261100-1463238864_thumb.j

 

Ga nu naar Instellingen / Persoonlijke instellingen / Start

 

post-22140-0-84198000-1463238959_thumb.j

 

Zet "Start op volledig scherm weergeven" UIT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Passer : inderdaad, tabletmodus stond op AAN - na op UIT te zetten is alles weer opgelost !!  

 

Droske: intussen even je suggestie bekeken ; "volledig scherm" staat bij mij op AAN".  Aangezien na voorgaande ingreep alles opghelost is, laat ik dat zo staan.

 

Jullie hebben me weeral een,s geholpen, waarvoor dank !

 

Vaes

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Droske: intussen even je suggestie bekeken ; "volledig scherm" staat bij mij op AAN".  Aangezien na voorgaande ingreep alles opghelost is, laat ik dat zo staan.

 

 

Vaes

 

Zet het, als test voor jezelf, eens op UIT. Bekijk het verschil en zet het desgewenst terug op AAN.

 

Zo zie je het verschil en ken je dat ook al weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.