Ga naar inhoud

foutcode 0xc000021a


pelle

Aanbevolen berichten

Hallo mijn notebook vertoonde wat kuren en gaf steeds een foutmelding van een of ander systeem wat niet goed was opgestart. Dat negeerde ik steeds maar vandaag besloot ik er maar wat aan te gaan doen. Ik dacht als ik de boel nu herstel naar een eerder systeem herstelpunt dan ben ik mogelijk van dit gedoe af. Dus dat heb ik gedaan en wat denk je nu is de hele boel in de soep. Krijg foutmelding 0xc000021a. Op de computer van mijn ouders op internet opgezocht. Staat er dat ik een programma moet downloaden dat dit probleem geautomatiseerd voor mij gaat oplossen. Maar hoe kan ik iets downloaden als mijn notebook steeds aangeeft niet te kunnen opstarten, automatisch systeemherstel vastloopt en ik dus helemaal nergens meer bij kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

 

Het gaat om een HP Pavilion g series.

Op de achterzijde zit een etiket met daarop de volgende informatie:

HP 584037-001

 

 

00196-229-379-768

 

Er zat Windows 7 Home Prem OA op maar dat heb ik laten updaten naar Windows 10.

 

 

 

PC Helpforum moderator bericht:
Product key verwijderd
aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb weer wat leven in mijn notobook. Een vriend heeft met veel geklik en gedoe plotseling de optie gekregen 'het systeem te herstellen met behoud van uw bestanden'. Nou dat hebben we maar gedaan. Maar nu ben ik toch van alles kwijt. Zo is webmail verdwenen, dat kan ik wel weer instaleren. Maar ik archiveerde bepaalde belangrijke mail in persoonlijke mappen. Die kan ik niet vinden toch moeten ze volgens mij nog ergens zijn. Weet iemand hoe ik die weer kan vinden? Ik weet het ben een enorme digidino voel me zo'n sukkel. Hoe kan ik sowieso mijn noteboow weer een beetje geordend en 'schoon' krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.