Ga naar inhoud

Printer all in one MG 6250 canon (pc ziet printer niet meer)


romijo

Aanbevolen berichten

Hallo, sinds gisteren ziet mijn pc de printer niet meer printer zelf werkt wel gewoon want als ik een kopie stand alone maak print hij gewoon dus zonder tussenkomst van pc, printer zit met usb kabel aangesloten, alle kabels nagetrokken,

naar canon support site gegaan en de laatste drivers gedownload en opgeslagen op pc, de stappen gevolgd maar de

instalatie stopt bij de laatste handeling dan blijft hij hangen en zegt even geduld u printer word aangesloten, 't lijkt (hij zegt dit ook) printer gededicteerd dus hij ziet hem wel maar ik kan tot st juttemus wachten hij doet 't gewoonweg niet.

en ja alles afgesloten en aangesloten wanneer dit gevraagd word met het instaleren van de drivers.

Ik kom er niet uit draadloos heb ik niet geprobeerd maar dit wil ik eigenlijk ook niet.

zou iemand mij kunnen helpen?

b.v.d. vriendelijke groet Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet herstelpunt terug van voor uw probleem en dus voor dat je driver installeerde.

Omdat je niet zegt welke windows je hebt kan je best bovenaan op handleiding en tips klikken van deze forum en uw Windows kiezen en daar staat dan ergens herstelpunt terug zetten

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft dank voor je bericht, de driver is niet geinstaleerd dus hoef ik ook niets terug te zetten, zoals ik al zei instalatie stopte,

oh sorry had wel in het bericht aangegeven dat ik W 8.1 heb maar idd niet zichtbaar.

hopelijk krijg ik een andere oplossing

b.v.d. vr gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stegisoft, dank wederom voor je bericht, herstelpunt (ik weet niet hoe lang dit probleem gaande is i.v.m. te weinig gebruik laatste tijd)

Ik laat deze topic nog even open en ga morgen naar canon bellen, laat hier nog weten wat het eindresultaat is, wil n.l. snel weer kunnen printenBedankt voor 't meedenken vr.gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een bericht heb canon 2 uur aan de telefoon gehad nu wifi draadloos ingesteld maar kan niet scannen ja via de telefoon het is allemaal nog

al omslachtig nu hebben ze vandaag per email een uitgebreide brief die stappen moet ik nu volgen, maar is nog al moeilijk als je weer niet kunt printen pff... moet firewall en antivirus uitschakelen bla bla bla ik kan ze op einde van de week pas bellen want geheid zit ik weer 2 uur

aan de telefoon en ik moet ook werken dus hopelijk einde van de week positief bericht

vr.gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stegisoft,

ik heb W 8.1 stond in mijn eerder bericht naar boven

ik wacht nog even op Canon waarschijnlijk gaan zij voor even de pc op afstand overnemen

mocht dit allemaal niet lukken dan laat ik 't hier wederom weten

bedankt alvast

gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.