Ga naar inhoud

afzender van spam


Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Passer

Geplaatste afbeeldingen

Blijkbaar is het allemaal dus niet zo eenvoudig: lees even ... (oh, 'k kwam je er ook tegen :) )

(las je er dit: "

MAAR je moet dan wel zelf even nagaan of je dit e-mail adres intussen niet in je adresboek hebt staan, doordat je bijvoorbeeld het eens als "gewenst" hebt gemarkeerd of eens geantwoord hebt. Gewoon even checken, verwijderen en dan de regel "verwijderen" toepassen, dit werkt prima bij ons!" ?)

 

maareuh... gebruik jij geen mailprogramma (Outlook, ...) ? - omdat je blijkbaar altijd/geregeld in je webmail gaat kijken? Zelf kom ik haast nooit in Webmail en 't zal mij een zorg zijn wat voor spamberichten daar allemaal staan - toch?

 

 

Edit: ik deed net zelf eens de test (ik heb twee aliassen):

 

1. ik stuurde met mijn ene alias een bericht naar mijn tweede en dat kwam in mijn inbox (nogal wiedes :)

 

2. ik maakte volgende regel aan en deed de test opnieuw en ik KREEG GEEN BERICHT AAN in mijn mailbox ...

 

post-20315-0-58594800-1463940576_thumb.j

 

Dus werkt deze instelling goed ...

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK   :top:  hopelijk blijven ze weg en dank voor uw feedback :adore:   dat wordt gewaardeerd   :xd:

 

Als u binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer heeft, mag u dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop Modereer onderwerpSluiten ☛  ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.