Ga naar inhoud

Van Tablet heeft geen letters meer


Gast

Aanbevolen berichten

beste

Sinds kort Kan ik heel moeilijk typen met Mijn tablet. De letters gaan namelijk weg. In de bijgevoegde Video kan je zien wat er Juist mis is

Graag jullie hulp

Mgv

Jonasthegamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jonas, je bent ook vergeten de video bij te voegen. Nu is niet duidelijk wat het probleem is. Verdwijnen reeds getypte letters van je scherm of verdwijnt het virtuele toetsenbord?

Wanneer je antwoord geeft op die vraag (of de video alsnog plaatst) dan kunnen anderen je misschien verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet geen eenvoudige oplossing voor je probleem. In jouw geval zou ik het tablet terugzetten naar de fabrieksinstelling. Daarmee raak je wel al je eigengemaakte instellingen, zelf geïnstalleerde programma's en je persoonlijke bestanden kwijt...

Maak, indien mogelijk een back-up van je persoonlijke bestanden, voordat je de tablet terugzet naar de fabrieksinstellingen.

Hoe je de tablet terugzet naar de fabrieksinstellingen, kun je nalezen in de gebruiksaanwijzing.

 

Gebruiksaanwijzing kwijt? Ga dan naar deze website: https://www.gebruikershandleiding.com/Medion/handleiding-4-461485.html

En zoek daar jouw model op. Ik zag daar niet het door jouw genoemde model S1034Z, wel het model S10346: https://www.gebruikershandleiding.com/Medion-MD-98992---LIFETAB-S10346/handleiding-5-562595.html

 

Op bladzijde 61 lees je dan hoe je de fabrieksinstellingen herstelt.

 

Deze methode is nogal ingrijpend omdat je dan weer alle programma's opnieuw moet installeren. Misschien komt iemand nog met een minder ingrijpende oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@porrelaar,

 

Sorry ik had geen mail gekregen dat je had gereageerd op dit bericht. Alvast bedankt voor je antwoord! Ik ga het nog even zo laten want mischien komt er inderdaad iemand meet een oplossing. (En het is goed om te leren blind typen!) Alvast bedankt!

 

mvg

JonasTheGamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.