Ga naar inhoud

Laptop valt steeds in de slaapstand


G1lles

Aanbevolen berichten

Bedankt Stegisoft voor deze tip. Ik was met Herstel reeds 3 weken terug gegaan in de tijd en het probleem leek daarmee reeds opgelost.

Maar heb voor de zekerheid ook jouw advies opgevolgd, omdat daarmee de problemen zeer waarschijnlijk voor goed zijn opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt niet goed begrepen wat ik schreef Stegisoft. Vlak voor jouw advies had ik geprobeerd om met Herstel mijn computer 3 weken in de tijd terug te zetten om te kijken of het probleem met de slaapstand er mogelijk toen niet was en mijn probleem zo op te lossen was.. Dat gaf overigens niet de oplossing. Ook jouw advies bleek voor mij niet te werken. Computer bleef steeds in slaapstand vallen. Ik vond vanmiddag op het internet een tip dat mogelijk het programma Asus Power 4 Gear een conflict kan geven met het Windows 10 energiebeheerssysteem. Ook al heb je dat Asus programma niet geactiveerd. Advies was om het met C-Cleaner te deinstalleren te herstarten en restanten intensief te verwijderen met de registercleaner van C-Cleaner. En inderdaad mijn probleem is daarmee nu wel volledig opgelost.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.