Ga naar inhoud

RSIT logje lezen na Foutstatus 0xc000012f


Aanbevolen berichten

Hallo,

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

Open Kladblok. Klik op Start ? Alle Programma's ? Bureau-Accessoires ? Kladblok.

Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

 

start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
AlternateDataStreams: C:\Users\Ed\Downloads\launch (1).ica:icasource [245]
AlternateDataStreams: C:\Users\Ed\Downloads\launch (10).ica:icasource [245]
AlternateDataStreams: C:\Users\Ed\Downloads\launch (2).ica:icasource [245]
AlternateDataStreams: C:\Users\Ed\Downloads\launch (3).ica:icasource [245]
AlternateDataStreams: C:\Users\Ed\Downloads\launch (4).ica:icasource [245]
AlternateDataStreams: C:\Users\Ed\Downloads\launch (5).ica:icasource [245]
AlternateDataStreams: C:\Users\Ed\Downloads\launch (6).ica:icasource [245]
AlternateDataStreams: C:\Users\Ed\Downloads\launch (7).ica:icasource [245]
AlternateDataStreams: C:\Users\Ed\Downloads\launch (8).ica:icasource [245]
AlternateDataStreams: C:\Users\Ed\Downloads\launch (9).ica:icasource [245]
AlternateDataStreams: C:\Users\Ed\Downloads\launch.ica:icasource [245]
HKU\S-1-5-19\...\Winlogon: [Shell] C:\WINDOWS\explorer.exe [2757616 2016-02-09] (Microsoft Corporation) <==== AANDACHT
HKU\S-1-5-20\...\Winlogon: [Shell] C:\WINDOWS\explorer.exe [2757616 2016-02-09] (Microsoft Corporation) <==== AANDACHT
HKU\S-1-5-21-2803483633-59787989-2409404269-1001\...\Winlogon: [Shell] C:\WINDOWS\explorer.exe [2757616 2016-02-09] (Microsoft Corporation) <==== AANDACHT
HKU\S-1-5-18\...\Winlogon: [Shell] C:\WINDOWS\explorer.exe [2757616 2016-02-09] (Microsoft Corporation) <==== AANDACHT
SearchScopes: HKLM -> {2E00D31D-D171-423D-836D-1A4D7EA7F1A9} URL = 
CHR HomePage: Default -> hxxp://www.search.ask.com/?o=APN10645A&gct=hp&d=406-2149&v=n14976-568&t=4
CHR RestoreOnStartup: Default -> "hxxp://www.search.ask.com/?o=APN10645A&gct=hp&d=406-2149&v=n14976-568&t=4"
CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www.search.ask.com/?o=APN10645A&gct=hp&d=406-2149&v=n14976-568&t=4"
S3 Origin Client Service; "C:\Program Files (x86)\Origin\OriginClientService.exe" [X]
S3 BTATH_LWFLT; \SystemRoot\system32\DRIVERS\btath_lwflt.sys [X]
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Origin
C:\ProgramData\Electronic Arts
C:\ProgramData\Origin
C:\Program Files (x86)\Origin
EmptyTemp:
end
Ga naar Bestand - Opslaan als.

Kies als locatie bureaublad.

Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.

Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

Start de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool.

Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)

Druk op de Fix knop.

Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Download 51a72c6334c99-ccleaner16.pngCCleaner naar het bureaublad.

Installeer CCleaner en start CCleaner op.

  • Klik in de linker kolom op Cleaner.
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linker kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Sluit hierna CCleaner af.
Link naar reactie
Delen op andere sites

CCleaner bleef hangen op een niet gesloten google chrome(zie word document) Kon hem zelf niet afsluiten en toen ik hem zelf afgesloten had, heb ik CCleaner weer opgestart. CCleaner bleef nog steeds hangen op een niet afgesloten google chrome, die inmiddels door mij al afgesloten was. Vervolgens heb ik google chrome verwijderd, maar CCcleaner bleef toch nog steeds hangen op een niet afgesloten google chrome, die inmiddels van mijn pc verwijderd was. Vervolgens met de zoekopdracht "chrome" gezocht op mijn pc. De zoekresultaten staan in het word document.

Na dus een paar keer de hele cyclus CCleaner, met google chrome, met door mij afgesloten google chrome en ook toen google crome verwijderd was, heb ik het eind plaatje van CCleaner ook in het word document gezetfixlist.txtlog.txtfouten met starten van CCleaner.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Farbar Recovery Scan Tool is niet goed uitgevoerd, plaats het fixlist.txt op je bureaublad.

Open Farbar Recovery Scan Tool en klik op Fix (lees alles nog eens rustig door)

Ga naar Start > Configuratiescherm > Software "Programma's en Onderdelen".

Selecteer Google Chrome en verwijder deze geheel van de computer.

Download vervolgens 548952a2aa423-Google-Chrome-Chromium-icoOld Chrome Remover naar bijvoorbeeld het bureaublad.

  • Klik met de rechtermuisknop op OldChromeRemover-0.5 en kies voor de optie uitvoeren als administrator.
  • Er verschijnt nu een zwart commandprompt scherm, wacht vervolgens tot de onderstaande melding verschijnt.
5489538cc672f-Old-Chrome-Removeer.png
  • Druk vervolgens op de toets Y om de verouderde versie(s) van Google Chrome te verwijderen.
  • Wanneer dit gereed is klikt u op een willekeurige toets, b.v. de spatiebalk om het programma te sluiten.
  • Herstart de computer en download Google Chrome en installeer deze opnieuw.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het programma Farbar Recovery Scan Tool niet heb uitgevoerd met “fixen”, maar met scannen. Nu heb ik het wel zo gedaan, zoals het in je vorige bericht stond.

 

Google Chrome kon ik niet vinden tussen de programma’s en onderdelen.

Old chrome remover kon ook niets vinden:

 

Ik heb Google chrome weer gedownload. Het lijkt het wel te doen!!

 fixlog bestand in bijlage.Fixlog.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje late reactie, maar ik was vandaag op pad.

 

Hallo bedankt voor je hulp. Bewondering voor je kennis en geduld!

Na het verwijderen van de 2 programma's ging het dacht ik weer mis met het installeren van SIMS.

Ik had het eerste schijfje in de drive gestopt en de installatie opgestart en na een 5-tal minuten kwam een fout melding "Origin werkt niet meer"(zie bijlage). Nadat ik het programma afgesloten had, stond Origin wel op het bureaublad. Daar heb ik 2 keer op geklikt en toen ging het installeren, langzaam maar goed. Er werd niet naar de productcode, niet naar gebruikersnaam of wachtwoord gevraagd en het leek wel of het direct via internet werd geïnstalleerd. Maar goed het programma werkt en alle gegevens stonden nog in het spel!! Wel gebeurde bij het vastlopen, dat de map SysWOW64 een paar keer werd geopend. Dat gebeurde gisteren ook bij het vastlopen. Maar dat kon je gewoon weer weg klikken.

 

Mede namens mijn tevreden dochter(ik voel me weer echt een "techpappie"): Hartelijk dank voor je inspanningen.

 

post-36844-0-48732400-1465154976_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.