Ga naar inhoud

PCH in het nieuw - reactie van een gewoon lid


porrelaar

Aanbevolen berichten

Nog voordat ik de vernieuwde website bezocht had, kreeg ik een paar notificatie e-mails van PCH die er duidelijk anders uitzagen dan voorheen: fris, modern en duidelijk. Prima!

Ik had eigenlijk willen reageren in het topic PCH in het nieuw dat in het onderdeel Mededelingen staat en dat gestart is door kape, maar dat gaat niet meer. Bij dat topic ontbreekt de knop Reageer op dit topic. In ieder geval bij mij. Waarschijnlijk kunnen alleen medewerkers van PCH daar nog wel reageren. Ja, klopt, want iEscape heeft daar gereageerd, terwijl ik dit bericht aan het typen ben.

Vreemd genoeg merk ik hetzelfde bij dit topic:

Ook daar zijn geen reacties meer mogelijk. En toch staat er geen slotje voor dat topic. Ik vermoed dat op alle topics in het onderdeel Mededelingen niet meer gereageerd kan worden door gewone leden.

In topics die in andere forumonderdelen staan, zou ik wel kunnen reageren. Dat heb ik al gecontroleerd.

 

Wat viel me verder op aan de nieuwe website:

  • De letters lijken groter en duidelijker geworden. Ik kan bijna mijn leesbril afzetten. Top!
  • Woorden worden nu automatisch afgebroken aan het einde van een regel.
  • Ik moest even zoeken naar de knop Nieuwe inhoud (sinds vorige bezoek). Die knop stond eerst prominent bovenaan, maar staat nu wat minder opvallend op een andere plek (onder mijn naam) en heet nu Ongelezen inhoud.

Er zal nog veel meer veranderd zijn (ook achter de schermen), maar mijn eerste indruk is positief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat jullie achter de schermen iets zojuist gewijzigd hebben, want pas sinds 1 minuut geleden verscheen opeens de knop Reageer op dit topic bij het door kape gestarte topic PCH in het nieuw.

Daarvoor ontbraken bij dat topic die knoppen en stond bij mij alleen de knop Start een nieuw topic.

Ook bij het topic Hoe kwam je op het forum terecht is het voor mij nu weer mogelijk om te reageren.

 

Dat was een snelle actie, Karel! :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.