Ga naar inhoud

romijo

Aanbevolen berichten

Hoi Kanjers, ik heb mijn oude laptopje weer eens voor de dag gehaald en vandaag naar fabrieksinstellingen terug gebracht, met de gedachten het nog te kunnen verkopen,

maar terwijl ik dit gedaan heb werden mijn gedachten anders, zou ik er niet W10 op kunnen zetten?

zou ik dat mooi daarop nog kunnen testen of ik dit wel daadwerkelijk zou willen op mijn vertrouwde pc met daarop nog W8.1

ik zal even wat info geven per foto die ik dan bijvoeg over het kleine mini laptopje

is in de winkel anderhalf jaar geleden nog sneller gemaakt.

 

ik hoor 't graag van jullie b.v.d. vriendelijke groet Romijo

20160619_214254.jpg

20160619_214304.jpg

20160619_214734.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Stegisoft, hij zit er niet bij, ja ik had zelf ook al zo iets maar de ene zegt geweldig en de andere zegt 't is niets,

dus dacht ik dan kan ik testen,

Nog even een vraagje bij de her-instalatie zit er in eens ook een mogelijkheid om android er op te instaleren

is dat wel wat voor deze mini? of toch ook maar niet?

als 't niets is ga ik hem verkopen nu 't nog kan

bedankt groetjes Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, stegisoft zei:

Ga naar deze pagina en als uw acer toestel erbij zit dan kan je Windows 10 installeren.

 

 

Weet u zeker dat u dit zo moet interpreteren?

Wat ik vreemd vind is dat de Aspire benamingen heel anders zijn dan gebruikelijk (beginnend met hoofdletters, in plaats van cijfers). En ook wordt er gesproken over "ondersteuning aan stuurprogramma's". Dat wil toch niet zeggen dat het hele Windows 10 onmogelijk is?

En: "Voor de volgende ondersteunde modellen ontvangt u begeleiding bij het upgrade proces". Andere modellen krijgen dus geen begeleiding.

Overigens lijkt mij de laptop van de vraagsteller wat te weinig geheugen te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 10 kan je ook met 1 GB geheugen installeren hoor als je 32 bits versie kies want je kan Windows 10 installeren op tablet.

De pagina dat ik gaf zijn getest op Windows 10.

Dat wilt uiteraard niet zeggen dat het niet kan maar je moet positief blijven.

Als je goed oplet zit er 250 GB harddisk in wat zoal niet veel is.

Beter een goed werkend laptop dat je nog kan verkopen dat in de problemen komen.

 

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.