Ga naar inhoud

Slechte Wifi


Aanbevolen berichten

Je begrijp als de router in de meterkast zit dat de signaal al een pak minder is dan buiten de kast.

In de meterkast komen alle lan kabel binnen en daar kan je perfect een switch gebruiken en zodoende kan je ac router naar TV verplaatsen.

Welke Windows hebt je?

Kan je lan gedeelte van 1 van uw router een screen van maken.

Graag ssiders screen van maken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Stegisoft,

 

Je begrijp als de router in de meterkast zit dat de signaal al een pak minder is dan buiten de kast.

- Ja dat snap ik.

In de meterkast komen alle lan kabel binnen en daar kan je perfect een switch gebruiken en zodoende kan je ac router naar TV verplaatsen.

- Dat kan toch niet?

- er moet toch een router aan het begin van mijn netwerk zitten om de IP adressen toe te wijzen?

- Wat ik mogelijk wel kan doen is een Oude Router type N300 als Hoofdrouter gebruiken en de AC1750 bij de TV zetten en daar de WIFI van gaan gebruiken.

- de rede dat ik dat niet had gedaan is de gedachte "de nieuwste, snelste Router vooraan als hoofdrouter te plaatsen.

- ik heb een tekening van de opstelling toegevoegd in de bijlage.

 

Welke Windows hebt je?

- 8.1

Kan je lan gedeelte van 1 van uw router een screen van maken.

- Hoe doe je dat?

Graag ssiders screen van maken.

- Ik heb de 2e optie geprobeerd maar ook bij deze wordt er een licentiecode gevraagd bij de installatie.

 

Groet Marcel.

Netwerk tekening.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stegisoft.

Ik heb nu de AC1750 bij de TV gelegd en daar de Wifi van aangezet, en een 300n router als hoofdrouter in de meterkast.

het bereik van de AC 1750 is nu wel wat beter (lees verder) maar ik had er meer van verwacht.

 

Groet Marcel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.