Ga naar inhoud

Nexus 4 en ongewenste reclame


Aanbevolen berichten

8 uren geleden, tolhansen zei:

Ik heb inderdaad ingelogd op mijn google account en het dashbord werd niet zichtbaar, wat is de beste manier om de synchronisatie aan te zetten?

Mvg

Het hoeft niet speciaal aan, dus lekker uit laten staan.

Maar hoe is het nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Goedendag 

 

Ik heb dit een aantal malen geprobeerd wat niet hielp, de ongewenste reclamesites kwamen terug. Uiteindelijk heb ik de Chrome app verwijderd waarna ik de keus kreeg om de app terug te zetten naar de fabrieksstatus omdat helemaal verwijderen niet lukte. Dat heb ik gedaan, en hierna gelijk de Chrome app via de google site geupdate. Tot nu toe lijkt dit wel te werken, de ongewenste sites komen niet meer terug.

 

Bedankt voor de verleende ondersteuning, ik zal de topic sluiten.

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedendag 

 

Ik heb dit een aantal malen geprobeerd wat niet hielp, de ongewenste reclamesites kwamen terug. Uiteindelijk heb ik de Chrome app verwijderd waarna ik de keus kreeg om de app terug te zetten naar de fabrieksstatus omdat helemaal verwijderen niet lukte. Dat heb ik gedaan, en hierna gelijk de Chrome app via de google site geupdate. Tot nu toe lijkt dit wel te werken, de ongewenste sites komen niet meer terug.

 

Bedankt voor de verleende ondersteuning, ik zal de topic sluiten.

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.