Ga naar inhoud

Foto wil niet groter/kleiner worden


carambole

Aanbevolen berichten

Paint.net of Pixclr met ontgrendeling krijgen een foto niet groter. Het lijkt of die vast zit op zijn doek of canvas.

Ik duid pixels aan om de foto te vergroten, Foto verandert amper. Andere foto's resizen meteen.

Gebruik ik knipprogramma op de juiste afmeting van foto(ctrl +) dan staat hij goed opgeslagen bij mijn afbeeldingen.

Durf ik die foto in Morphing plaatsen dan is de foto plots weer een dikkop. 

Pixels is de kwaliteit van de foto maar als je inch aanvinkt dan zou de foto toch moeten veranderen,nada.

En de dikkop zou kunnen te wijten zijn omdat de foto hoger is dan breed. Die Morph wil alle foto's hetzelfde.

Vraag is waarom vergroot de foto niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je vraag eigenlijk niet goed: wil je iets vragen over bepaalde programma's (dan pas ik) of wil je foto's op een degelijke manier resizen? (met originele verhouding horizontaal/verticaal - want daar is het om te doen, lijkt me?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist, en ik zoek zelf ook. Omdat ik 2 foto's wil morphen heb ik een deftige free Sqirlz Morph met .avi output kunnen installeren.

Het probleem was de 2 gezichten op de juiste plaats in de foto krijgen.  En daarbij moeten de foto's even groot zijn,anders heb je soms een dikke- kop-foto tevoorschijn in het morph program.

Sommige foto's hangen vast bb aan hun canvas/doek en zijn vergrendelt . In je map zijn ze goed van grootte maar schijn bedriegt denk ik . Zoveel geprobeerd maar niks hielp. 

Daarom heb ik de link geplaatst voor die resizer, en die werkt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.