Ga naar inhoud

laptop maakt opeens geen internetverbinding meer


Houdini

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb intussen voor de 3e keer koud opgestart, geen verbinding.

Hij herkent mijn ExperiaBoxV8, maar laat via het netwerk centrum zien dat daar geen verbinding idd. Password invoeren helpt ook niet.

 

Ik heb de Zoek actie na 3 uren draaien afgesloten, tekst geplakt in Word bestand dat ik hier als foto bijsluit (Word bijvoegen ging niet).

 

Java was kennelijk niet de oorzaak en AVG evenmin.

Zucht.

2016-07-21 20.37.14.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foutmeldingen zitten (voor zover ik de afbeelding kan interpreteren) in een Bluetooth-apparaat (bij "overige apparaten"). Ben je daar verder iets mee ? Of is het die Teredo Tunneling (waarvan je de afbeelding hebt geplaatst) die je daarvoor aansprakelijk acht ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kape,

Zojuist koud opgestart, geen Wi-Fi.

Vervolgens vanaf mobieltje via BT een foto verstuurd naar de laptop, hetgeen lukte.

Nu ineens Wi-Fi verbinding.

Ga nu proberen die BT devices bij 'overige apparaten' automatisch bij te laten werken.

Vwb die Teredo weet ik niet goed of die debet is aan het geen Wi-Fi contact kunnen maken. Hij blijft tenslotte ook nog steeds die gele waarschuwing geven.

 

Ik wil dadelijk nogmaals die Zoek draaien, heb jij enig idee waarom die er zo vreselijk lang over doet?

aangepast door Houdini
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek.exe kan behoorlijk lang draaien ... is vooral afhankelijk van de inhoud van de PC en het massale aantal bestanden dat moet gecontroleerd worden. Er is enige tijd nodig om volledig tot het einde te gaan, dat klopt wel. Mocht het zaakje ergens vastlopen, kan je zoek.exe ook eens proberen in de "veilige modus".

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Houdini zei:

Overigens: zojuist had ik wifi verbinding en heb zitten zoeken op de Samsung pagina voor drivers, het gekke is dat hij zomaar opeens 2 minuten de wifi uitzet en uit zichzelf weer inschakelt.

 

Blijft een erg vreemd verschijnsel :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen draait Zoek nog altijd.

Hele middag en avond aan laten staan, continu wifi.

Net als gisteren is de laatste regel:

--- Firefox Extensions 11:42:51,14

 

Ik heb wel gezien dat hij op C:\Zoek_backup een x-aantal mappen heeft aangemaakt, met als laatst genoteerde een restore.txt om 14.22 uur.

Zie bijlage.

 

Ik laat hem vannacht maar draaien, er zal toch ééns een eind moeten komen en een logbestand uit moeten rollen, nietwaar?

Tot morgenochtend, ik ga nu sjapen.

Zoek_backup.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.