Ga naar inhoud

van administratoraccount omschakelen naar standaardgebruikersaccount


Stafke

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik in Windows 7 overschakelen van administratoraccount  naar  standaardgebruikersaccount?

Ik dacht dat dit enkel was door in het configuratiescherm via "uw accounttype wijzigen" te klikken op standaard gebruiker maar dit blijkt toch niet te werken, zie onder.2016-07-20 21_34_37-Uw accounttype wijzigen.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de enige ben met de pc dan kan je alleen administrator instellen en maar goed ook anders zou je niks kunnen installeren.

In dat geval is het totaal geen zin om standaard gebruiker in te stellen.

Gelukkig is dat een beveiliging van Windows dat je geen gewone gebruiker kan zijn.

 

Heb je meerdere account dan moet je een van de andere administrator instellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inderdaad de enige gebruiker en zodoende laat ik op uw aanraden dan alles zoals het is. Ik was een beetje in paniek omdat er de laatste tijd veel om te doen is dat er lekken in Windows zouden zijn waardoor, indien je als administrator aangemeld bent, men je pc zou kunnen hacken/overnemen. Het is natuurlijk zo ,dat je begint met alles hierover te lezen je ietwat paniekerig gaat reageren en dat is wat mij overkomt zeker.

Ik blijf dus aangemeld als administrator.

Bedankt alleszins voor je reactie, dit is trouwens niet de eerste keer dat je me verder helpt! Goed hoor!

Groeten, Staf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.