Ga naar inhoud

e-mails met reclame


zeerover

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Er is iemand uit mijn kennissenkring die heeft windows 10 en werkt met telenet voor zijn mails.

Nu krijgt hij zijn mails binnen maar kan die niet lezen alleen de bijgeleverde reclame.

Hoe kan hij dat verhelpen.Moesten er meer info nodig zijn gelieve mij op de hoogte te houden en kan ik hem die vraag(en) door sturen en die dan aan jullie overmaken

Alvast bedankt

 

mvg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Bedankt voor de tip. Echter een probleem. Ik heb de Adguard geinstalleerd via een nederlanstalig programme gevonden op internet. Maar de douwload was in het engels en dat is het probleem. Daar werden dan veel soorten vragen gesteld dat ik moest aanvinken.

Na de installatie kwam er steeds iets te voorschijn van het programma maar weet niet waarom.

Ik heb dan nog eens de problemen na gekeken en ik kwam tot de volgende resultaten:

Wanneer ik zijn gmail programma aanklikte voor de mails te lezen geen probleem alles in orde.

De zelfde oefening telenet openen en klikken op de mails onmiddelijk alle soorten reclame en wanneer ik die wilde verwijderen moest ik terug naar telenet gaan.

Ik heb dan maar terug het programma verwijderd hopende op nieuwe gegeven.

Misschien zou ik beter zijn telenet verwijderen en opnieuw instellen maar weet niet juist de procedure

Ik kijk met belangstelling uit naar uw reactie

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op. Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

 

 

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

 

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bekijk ook de volgende video:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.