Ga naar inhoud

Herbenamingen van mijn USB-poorten na update?


Custard

Aanbevolen berichten

De resultaten van mijn andere harde schijf zijn ook niet zo geweldig. Blijkbaar mag ik van de 1e keer een goeie grote externe HD aanschaffen. Nu, een screenshot heb ik niet genomen van HD Tune maar van wat ik er kan van opmaken met de vorige controle en statistiekjes is deze dus ook beschadigd voor 1/5 (rood) en ben ik begonnen met daar ook alles van over te zetten.

 

Op naar de volgende (heb nog 2hd's gevonden vanonder het stof en hopelijk zijn die niet stuk)....

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb wel nog iets anders (waarschijnlijk zal dat onder browser en co horen). Een vraag omtrent McAfee Webadvisor en waarom veel websites worden 'gecontroleerd" eer ze open gaan.

Graag wil ik die McAfee van de pc. AVG heb ik erop staan en die doet normaal wel wat alles kan en moet. Of zou dit problemen geven met de nu ingestelde instellingen waar ik zelf geen hand heb in gehad?

Veel websites doen ondertussen met momenten heel raar en openen soms niet tot zelfs in het rood 'spuwende' waarschuwingen dat het niet veilig is. Belgische, Nederlandse websites gaat goed, vanaf de .com, .de etc...bestaat de kans dat hij zelfs niet wil openen en dat er telkens ook de vraag is om Adblocker uit te schakelen.

Veel illegaal verkeer heb ik de indruk terwijl veel websites waar ik op kom niet veel illegale zaken gebeuren buiten het delen van muziek. Niks mis aan denk ik. Vrije keuze om iets te delen met anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De McAfee Site Advisor wordt meestal mee geinstalleerd met flashplayer.

Je kan die uitschakelen bij de installatie maar dan moet je wel goed opletten.

Normaal staat de McAfee Site Advisor ook in de lijst met geinstalleerde programma's  en kan je die via het configuratiescherm - programma's wel verwijderen.

Probeer het eerst op die manier en laat het maar weten of het gelukt is of niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die McAfee heb ik eens onder de loep genomen en blijkbaar is dit toch een goed ding om te laten doen wat hij doet.

Kan die ingesteld worden? Ik heb al genoeg vernomen dat er berichten rondgaan over piracy en etc.... blijkbaar is Amerika in volle overdrive om dit tegen te gaan. Waar ik meestal muziek afhaal zijn eigenlijk vrijwillig aangeboden songs. McAfee laat zelfs de meeste downloads door, buiten een paar die steeds moeilijk doen. Dan schakelt de smartscreenfilter in en dat is raar bij mijn weten want die sites zijn eigenlijk erkende downloadwebsites. Daar kunnen mensen toch geen virussen opzetten want alles wat daar aangeboden kan worden gaat dubbel en dik door de beveiliging (zelfs betalend).  Of ben ik zo naïef???

Mediafire/Turbobit/Uploader enzoverder, daar heb ik het over.

 

 

 

PS. Mijn van het stof ontdane kleinere (1e) HD is nog prima. Nu de volgende :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je AVG hebt, kan je best zonder McAfee Site Advisor want AVG controleert ook sites alvorens te openen.

Met McAfee erbij doet je systeem dus dubbel werk en dat kan leiden tot merkbare vertragingen.

Daarom adviseren wij om die McAfee site Advisor te verwijderen als je reeds een goed antivirusprogramma gebruikt.

De beslissing is natuurlijk aan jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve god, dat was ik vergeten met AVG... juist. Jaja, ik heb McAfee eraf gehaald en het resultaat is merkbaar beter. De browser gaat sneller, websites openen vlotter....

 

Ik ben ondertussen met zoveel bezig dat je dus DIE dingen gewoon niet meer aan elkaar kunt linken. Dank je wel om dit te vermelden. Weer een probleem minder :thank you-bor:

 

 

Nu, de laatste schijf gaat ook onder de loep. Ben benieuwd :smokin2: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-9-2016 om 13:13, kweezie wabbit zei:

Als je AVG hebt, kan je best zonder McAfee Site Advisor want AVG controleert ook sites alvorens te openen.

Met McAfee erbij doet je systeem dus dubbel werk en dat kan leiden tot merkbare vertragingen.

 

23 uren geleden, Custard zei:

Jaja, ik heb McAfee eraf gehaald en het resultaat is merkbaar beter. De browser gaat sneller, websites openen vlotter....

Dit bewijst dat mijn bewering klopt.

 

Laat maar weten hoe het is afgelopen met de HDD's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste externe hd is nog niet nagezien, nog weinig tijd gehad.

Wat wel opvalt is dat zonder ik iets gedaan heb McAfee Webadvisor terug op de pc staat en zijn gang gaat.

Is er iets aan de gang met een virus of dergelijk? Of gewoon de benodigde mensen (Microsoft) die beslissen dat het terug in originele staat moet??

McAfee heb ik er terug afgegooid via Configuratie/Programma's etc...

 

Kan ik mij beter beschermen tegen al die "overheids-troep" die zomaar kunnen inkijken ongeacht je wil of niet wil? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Unchecky ga ik dadelijk eens uitproberen.

 

 

(De laatste hdd is ook stuk :().

 

Nu heb ik weer al dagen aan een stuk die SYSTEM Z. Ik heb gelezen dat het automatisch via Win 10 (sommige zeggen ook al via Win 8) geïnstalleerd geraakt (ik heb geen Win 10 maar kom). Dit zou een soort van back-up schijf zijn zoals de gewoonlijke (recovery) D-schijf op vele pc's.... Nu, de meeste zeggen dat het niets doet aan je systeem/pc het is heel normaal.

Dan zal het zo zijn zeker???

In bijlage kan je men mooie kribbelige screenshotje zien :blush:

 

Zoals jij ook al zei kweezie, de wondere wereld van Microsoft. Oooooh had ik maar voor IT-er gegaan in mijn dwaze studententijd dan was ik misschien nu een grote h(k)acker geweest in dat milieu :lol::xd:

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.