Ga naar inhoud

verwijzen naar "default" cel in cel met geneste ALS.FOUT en ALS functies


trader

Aanbevolen berichten

Goedemiddag!

 

Voor een excelsheet welke ik heb gemaakt voor risicomanagement en om handelstransacties op de optiebeurs te kunnen gaan volgen heb ik het volgende probleem :

 

Er moet de mogelijkheid zijn een aantal variabelen in te stellen. In de cellen K7 & L7 wordt er aan het begin van de dag een "default" percentage gekozen. Zoals de sheet nu werkt bepalen deze percentages de "advised next trade" in kolom "M". Als er echter tussentijds een andere default wordt gekozen, bijvoorbeeld omdat de markt erg onrustig is, veranderd de gehele kolom "M". Ook voor de trades die al plaatsgevonden hebben.

 

Ik zou dus heel graag zien dat er de kolommen "K" en "L" een zelfde roll down menu komt (deze heb ik er reeds ingezet) als voor de default, welke dan alléén de betreffende trade beïnvloed en niet de gehele kolom. Wanneer er in deze kolommen niets gekozen wordt geld dan automatisch de "default" waarde ingevoerd in K7 & L7.

 

Dit gaat mij helaas boven de pet en hoop dat er op dit forum iemand is die hier een oplossing voor weet.

 

 

Alvast dank!!!!!

NEW TRADING SHEET V7 TEST.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.