Ga naar inhoud

Problemen met windows 10


karla.otten

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

10 uren geleden, karla.otten zei:

Ik gebruik de tools niet en had ze verwijderd, blijkbaar zitten er nog achtergelaten resten ?

Best ook dat je die tools niet gebruikt want ze zorgen soms voor meer problemen dan ze beweren op te lossen.

 

Het is niet normaal dat zoek.exe er zo lang over doet.

Je zou willen terug gaan naar de fabrieksinstellingen maar dan zou je weer in windows 8.1 terecht komen.

Daarvoor hebben we misschien een oplossing: Windows 10 herstellen zonder dat dit invloed heeft op je persoonlijke bestanden.

Op die manier zijn we misschien in één klap ook verlost van die ongewenste tools.

Je maakt best vooraf een kopie of een backup van je persoonlijke en/of belangrijke bestanden.

Alle informatie staat in de handleiding.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk er toch stellig over na om terug te gaan naar Windows 8.1.

Ook omdat ik dan misschien in één klap ook verlost van die ongewenste tools en updateproblemen.

 

Maar toch een kopie gemaakt van Windows 10 en een backup van je persoonlijke en/of belangrijke bestanden.

Zodat ik alles bij de hand heb mocht ik besluiten om Windows 10 nog een kans te geven .

 

Rest mij nog iedereen te bedanken voor alle informatie en hulp, waardeer het zeer dat jullie dit doen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.