Ga naar inhoud

http://safesurfs.net


 Delen

Aanbevolen berichten

Hey!

Sinds enkele uren zit ik met http://safesurfs.net opgeschept.....

Steeds opnieuw sluit mijn IE11, telkens als ik die voor iets wil gebruiken, Ik heb Windows 10 op mijn pc.

Resultaat: eigenlijk kan ik niet meer surfen.

Mogelijk is da tvirus meegekomen bij een freeware download.

Ik heb al iets geprobeerd met Malwarebytes anti-malware, maar dat helpt me niet...

Dit bericht komt nu van mijn reserve-pc

Kan u mij raad geven a.u.b.

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Download de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,


Verwijder alles van IObit dit programma is onnodig.
1. Ga naar Start > Configuratiescherm > (Programma's en Onderdelen) en verwijder daar het onderstaande indien aanwezig.

  • Advanced SystemCare 9
  • Driver Booster 3.4
  • IObit Malware Fighter 4
  • IObit Uninstaller
  • IObit Unlocker

 

 

2. Zorg dat je Farbar Recovery Scan Tool  vanuit de download map naar je bureaublad plaatst (dit is zeer belangrijk!)

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Open Kladblok. Klik op Start > Alle Programma's > Bureau-Accessoires > Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
Task: {1C3495FD-0630-47E6-8A51-1F4FF580D95B} - \AdvancedDriverUpdaterRunAtStartup -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {1EB3A1C2-C0D3-4C13-A207-DFE22874E21A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {204D8693-C5E2-46EF-A3B2-375EACA7577E} - System32\Tasks\AdvancedDriverUpdater => C:\Program Files (x86)\Advanced Driver Updater\adu.exe
Task: {31665679-45C3-451A-A603-7A805B62B70B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {3FD4EE72-A84D-4CE2-A728-407CBF218A6C} - System32\Tasks\adu => C:\Program Files (x86)\Advanced Driver Updater\SystweakASP.exe
Task: {47EDEE78-F7EF-424C-9C26-E5C490A5443A} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {4D3EDCEF-DC80-4B7B-A6C6-161673F283D2} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {5C9B9935-8466-4E6E-91BA-9BBCDCC2E104} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {5FBAB770-5B62-4B02-A963-7393576E80BF} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {601C021A-20A8-4C9F-B61A-AE2EEEE63A8F} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-Weekend -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {62187F84-1C61-421B-BDFE-4847E4C52FD7} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {660293B9-CB01-4717-81BE-7516C9EBF98F} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {6B1AE720-1359-4B9E-9C0F-60167361EF01} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Shell\FamilySafetyRefreshTask
Task: {6BB6D643-850F-4A1D-AD16-4FDFDB133447} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\rundetector -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {80DBA2A9-A91A-4098-86F6-643EABD507FD} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {B72BDF73-576C-4EB4-933E-C374D6A783C3} - \CCleanerSkipUAC -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {C1EC6E0B-0B2E-4044-8F72-244E223ADFC4} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {DBD1E1A2-9BA4-4D3E-A594-09B01F6E0366} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {DE1EC476-A20E-425F-9BDC-A6411BCE93CA} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {E7B7523E-C687-4D22-A77C-10682A34A6D4} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {FF96DDB9-7DF0-4C13-BDC3-102E060B456A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OnIdle-5d -> Geen bestand <==== AANDACHT
ShortcutWithArgument: C:\Users\Jive1\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\Internet Explorer.lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> "hxxp://safesurfs.net/?ssid=1471424039&a=1024132&src=sh&uuid=1643c963-3577-4af3-a09c-8d4ee7354084"
ShortcutWithArgument: C:\Users\Jive1\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Launch Internet Explorer Browser.lnk -> C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> "hxxp://safesurfs.net/?ssid=1471424039&a=1024132&src=sh&uuid=1643c963-3577-4af3-a09c-8d4ee7354084"
ShortcutWithArgument: C:\Users\Jive1\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\iexplore.exe - Snelkoppeling.lnk -> C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> "hxxp://safesurfs.net/?ssid=1471424039&a=1024132&src=sh&uuid=1643c963-3577-4af3-a09c-8d4ee7354084"
AlternateDataStreams: C:\Users\Jive1\Cookies:4Razqm1b7ZtXAtdOPxXeb [2526]
AlternateDataStreams: C:\Users\Jive1\Cookies:KdiV7gGVGN1yrkxJVdne [2048]
AlternateDataStreams: C:\Users\Jive1\Cookies:LF37gGactr19nAT7OkBh [2414]
AlternateDataStreams: C:\Users\Jive1\AppData\Local\uN32RKvP4wEV:Ov4qaFQCFiE9dF5mup9iMpZBHGnilc [2122]
FirewallRules: [{AB4FD7E6-B275-4FC3-8D24-BF050405C6DF}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\SrpnFiles\SrpnFiles.exe
FirewallRules: [{8DDE3845-8146-4D0D-830B-AB3A876789D8}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\SrpnFiles\SrpnFiles.exe
FirewallRules: [{47F8CB2C-65E1-44AE-AE5C-802046C08F34}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\SrpnFiles\downloader.exe
FirewallRules: [{EE915C9E-2E41-45C9-96B2-158E8C711EBD}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\SrpnFiles\downloader.exe
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
ShellIconOverlayIdentifiers: [###MegaShellExtPending] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} =>  Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [###MegaShellExtSynced] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} =>  Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [###MegaShellExtSyncing] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} =>  Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [###MegaShellExtPending] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} =>  Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [###MegaShellExtSynced] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} =>  Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [###MegaShellExtSyncing] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} =>  Geen bestand
Toolbar: HKU\S-1-5-21-1164007602-1762807489-4250781742-1000 -> Geen Naam - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} -  Geen bestand
U3 idsvc; geen ImagePath
S3 cpuz138; C:\Users\Jive1\AppData\Local\Temp\cpuz138\cpuz138_x64.sys [27320 2016-08-14] (CPUID)
C:\Program Files (x86)\Qickqerkige
C:\Program Files (x86)\SoSoEasySvc
C:\Program Files (x86)\9ae2904
C:\Users\Jive1\AppData\Local\pfercultckariwardgrzeward
C:\Program Files (x86)\SrpnFiles
C:\Program Files (x86)\Advanced Driver Updater
C:\Users\Jive1\AppData\Local\Temp\3qkCdUR7kb.exe
C:\Users\Jive1\AppData\Local\Temp\hD2j8L0UuF.exe
C:\Users\Jive1\AppData\Local\Temp\iNDdUQlTq1.exe
C:\Users\Jive1\AppData\Local\Temp\oq52jhieZf.exe
C:\Users\Jive1\AppData\Local\Temp\Quarantine.exe
C:\Users\Jive1\AppData\Local\Temp\Windows10Upgrade.exe
C:\Users\Jive1\AppData\Local\Temp\xFtWEXn47d.exe
Hosts:
EmptyTemp:
end


Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

 

 

Start de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Download  55e20d7d29661-adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.
 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK.


Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier

Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...