Ga naar inhoud

OUTLOOK


LucM

Aanbevolen berichten

Hier hetzelfde probleem, als ik hotmail opstart in mijn browser krijg ik het inlog scherm, na ingave van mijn dat blijft hij steeds melden "Opening your mailbox", na enkele pogingen geraak ik er soms wel in, maar dan krijg ik hetzelfde probleem als LucM. Ook een nieuwe mail opstellen lukt niet altijd. Sinds MS zijn de lay-out van Hotmail veranderd heeft naar Outlook, werkt alles ook veel trager. Als dat zo verder gaat zal ik eens zoeken naar een betrouwbaar alternatief, spijtig want ik was jaren tevreden over Hotmail. Het is niet OS afhankelijk, want zowel op mijn Windows 7 Starter als op mijn Win 10 Systeem werkt het niet. Het eigenaardige is dat men met de app op de mobiele telefoon wel kan inloggen, enz... .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

ik zit net met hetzelfde probleem. Werk normaal met Firefox op Windows 7, en kreeg mijn mail dan wel open in Chrome, maar de keer daarop, gaf hij opnieuw de tekst  "Selecteer een item om te lezen". ...Op mijn smartphone kan ik wel probleemloos mails openen...

Wat is hier aan de hand??

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf open ik mijn hotmail nog nauwelijks en dan ga ik gewoon regelrecht naar de webmail ervan, dus ik heb hotmail niet aan Outlook gekoppeld.

 

Maar: op deze pagina zijn er nog meer met dit probleem en men vindt er blijkbaar geen oplossing voor, tenzij (en nu zit ik op pagina 3 ervan) ofwel de mails gewoon te gaan lezen op de site van hotmail ofwel is het bij enkelen 'plots en onverwacht' terug in orde gekomen. (mogelijk via een update van windows ???)

 

Mogelijk wordt een tip van de sluiter opgelicht in deze vraag                     

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.