Ga naar inhoud

Windows live mailprogramma verdwenen


agie

Aanbevolen berichten

Bij Microsoft heb ik  outlook live.nl als primaire alias  wat al die tijd wordt weergegeven bij gebruik van mijn apparaten en heb daarbij ook meerdere aliassen toegevoegd.

Nu heeft er plotseling een verandering plaatsgevonden en krijg ik niet meer automatisch mijn live.nl  maar een verouderd account

aangemeld. De pagina ziet er ook anders uit en  een oud bericht uit 2015 is vandaag binnengekomen ??

Bij mijn accountgegevens staat nog steeds live.nl als primair alias aangemeld en begrijp niet precies wat er is gebeurt en hoe ik de oude instelling weer terug kan krijgen.

 

Graag wat hulp gewenst?

 

 

 

 

 

Knipsel.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Agie, van dit terrein weet ik niet zoveel, maar omdat voorlopig niemand reageert geef ik je mijn directe reactie mee: zou het niets met spy-/malware te maken hebben? vooral je laatste plaatje deed me daar direct aan denken.

Is het lang geleden dat je systeem hierop werd gecontroleerd? (wat voor beveiliging heb je kwestie van antivirus en antispyware?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat idee krijg ik ook  omdat ik van Avast een melding krijg van een nieuw netwerk wat is gedecteerd ( zie bijlage) .

Dit onderwerp heb ik  met een nieuw topic aangemeld.

Een Malware scan  gaf aan dat er geen malware was. Verder heb ik ongeveer eind augustus hulp gekregen met het nazien van een RSIT Log.

 

3.JPG

aangepast door agie
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

euh.. nu verwar je me: je geeft een link van dit topic .... ? ?

En die melding komt wel van je firewall van windows en niet van je Avast..

 

Maar goed, je systeem is nog maar enkele weken gecontroleerd met een Rsitje? Normaal is het dan niet meer nodig (tenzij je op weet-ik-welke-rare-sites geweest bent...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat erop de melding van avast werd vermeld op opnieuw Firewall in te stellen voor het netwerk waarmee ik ben verbonden heb ik de afbeelding van Windows firrewall toegevoegd

omdat ik dit ook nooit eerder heb gehad en ook niet vertrouw.

Maar het kan zijn dat ik iets heb aangeklikt wat deze verandering  geeft maar hoe krijg ik mijn oude e-mailinstelling weer terug.

Het is toch vreemd dat er zomaar een verandering komt die jezelf niet hebt aangebracht of zie ik dat verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem opgelost!

Intussen heeft windows een update van de Outlook e-mail gedaan hen is  daardoor een verstoring gekomen.

Probleem opgelost door de Allias-accounts te verwijderen en opnieuw toe te voegen en nu is mijn e-mail instelling - outlook live.nl als primaire alias  - weer als  vanouds!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.