Ga naar inhoud

Keyboard loopt vast na installatie Windows 10


Rozwita

Aanbevolen berichten

Geachte lezer, 

 

Ik heb windows10 geïnstalleerd op mijn laptop, maar als ik hem opstart kan ik pas zien wat ik ingetypt heb na een aantal seconden (30, 40).  Dit kan een uur duren, en daarna loopt hij als gesmeerd.

Het lijkt of er op de achtergrond wat processen lopen, maar als ik taakbeheer open zie ik niet wat het probleem moet zijn. 

Mijn externe muis werkt wel goed, maar de touchpad doet het ook niet. Die heb ik al regelmatig verwijderd. Opnieuw opgestart. De eerste 5 keer deed touchpad het dan weer, maar nu helemaal niet meer. 

Heb CC cleaner gerund en ook Defrag.

 

Kunt u tips geven? 

 

Syssteemgegevens

Asus Sonic Master

Win10 64 bit.

i5-4210U CPU

1.70 GHz 2.40 GHz

Win10 Home

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een upgrade naar Windows 10 kan het wel voorvallen dat Windows update veel werk heeft. Zeker wanneer er werk aan de drivers is.

Laat de laptop eens een gans nacht aan staan met aansluiting op het stroomnet. Vertel ons dan eens hoe de stand van zaken is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het probleem van de baan?

Zo neen, dan horen we dat graag zodat we je daarbij nog kunnen helpen.

 

Zo ja, des te beter. Maar ook dan vernemen we dat graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag. 

 

Eigenlijk staat mijn computer altijd aan, maar ik heb schermbeveiliging aanstaat die zal ik uitzetten en ik ga het vannacht proberen. 

Vanmorgen heb ik de laptop om 10.30 aangezet. Om 11.00 kon ik met heel veel vertraging typen en om 13.00 uur deed ie het weer normaal. Daarom denk ik dat er in de opstart iets zit wat de directe goede werking van het toetsenbord tegenhoudt. We hebben ook geprobeerd om een extern toetsenbord te gebruiken, want de muis doet het wel direct goed, maar dat werkt ook niet. 

Ik heb wel heel veel items in snelle toegang staan. Heeft dat er wat mee te maken? 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Rozwita 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

 

 

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

 

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bekijk ook de volgende video:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.