Ga naar inhoud

Problemen sinds anniversary update


Maerschalck

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1 uur terug, Maerschalck zei:

Zouden de systeemspecs gewoon te zwak zijn voor mijn gebruik?

Neen, dat zeker niet.

 

1 uur terug, Maerschalck zei:

Als het probleem zich blijft manifesteren, overweeg ik om Windows schoon te installeren. 

Tja, jammer dat de termijn van 10 dagen waarbinnen je naar je eerdere versie van Windows 10 kon terugkeren verstreken is.

 

Op 8-10-2016 om 20:19, Maerschalck zei:

chrome meldt: 'wachten op cache'

Misschien heb je dan hier iets aan: https://support.google.com/chrome/answer/113910?hl=nl

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht dat ik in extremis Windows 10 op een USB stick kon zetten om zo een clean install te doen?

Zo'n schone installatie heeft vroeger al eens z'n nut bewezen, vandaar. Wel nogal drastisch.

Ik heb m'n browserinstellingen gereset, geschiedenis en chache gewist. Ook extensies (adblockers) op nonactief gezet.

Toch heb ik het gevoel dat het niet aan Chrome zelf ligt, vermits bij de zogenaamde freeze ook andere programma's tijdelijk haperen (iTunes, Office).

Bizar allemaal.

aangepast door Maerschalck
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Maerschalck zei:

Dacht dat ik in extremis Windows 10 op een USB stick kon zetten om zo een clean install te doen?

Ja, dat kan zeker.

 

14 minuten geleden, Maerschalck zei:

Zo'n schone installatie heeft vroeger al eens z'n nut bewezen, vandaar. Wel nogal drastisch.

Dan worden sowieso alle kegeltjes terug recht gezet maar het is inderdaad nogal drastisch. Ik maak nadat een nieuwe installatie gebruiksklaar is gemaakt altijd een systeembackup met een extern programma zoals bv EaseUS Todo Backup of Reflect Free. Door zo een back-up terug te zetten bespaar je enorm veel tijd en moeite.

Maar kijk hier eens. Misschien is dat ook een goede optie voor u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips.

Kreeg zojuist weer een freeze te verwerken. Enkel de muiscursor blijft dan z'n ding doen, de rest loopt ca 30 seconden vast. Vreemde boel! :mellow:

Ik bekijk het nog even maar clean install zit er wel aan te komen. Er blijven volgens mij niet zoveel andere opties mee over...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Maerschalck zei:

Ik bekijk het nog even maar clean install zit er wel aan te komen. Er blijven volgens mij niet zoveel andere opties mee over...

Misschien toch wel, heb je de laatste link in mijn vorige post bezocht?

 

44 minuten geleden, droske zei:

Maar kijk hier eens. Misschien is dat ook een goede optie voor u.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Maerschalck zei:

net weer een freeze gehad. 

En kun je na enige tijd, zoals eerder, terug verder werken?

 

Krijg je ook deze melding weer?

Op 8-10-2016 om 20:19, Maerschalck zei:

verder surfen lukt niet (chrome meldt: 'wachten op cache').

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.