Ga naar inhoud

Problemen sinds anniversary update


Maerschalck

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het lijkt wel elk moment vreemder en vreemder te worden. 

Met ander toetsenbord en muis loop ik nog steeds tegen freezes aan maar 'minder hardnekkig'. 

Daarmee wil ik zeggen: enkel Chrome webpagina's laden niet ('wachten op cache'), iTunes blijft rustig verder spelen en andere taken buiten de browser kunnen wel volbracht worden.

Je begrijpt dat ik er hoe langer hoe minder van begrijp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Maerschalck zei:

Je begrijpt dat ik er hoe langer hoe minder van begrijp.

 

Ik ook, zeker ook omdat ik die pc zelf niet in handen heb en zijn geschiedenis niet ken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Begin deze week heb ik Windows 10 clean geïnstalleerd. Sindsdien zijn de problemen fel verminderd tot bijna verdwenen. Opvallend was dat er zich een eenmalige freeze voordeed toen ik met landkaarten bezig was (gebeurt sporadisch, hobbymatig). Voor de rest loopt het systeem naadloos en vlot, buiten dus de sporadische hickups die nu dus fel verminderd zijn.
Het systeem werd nieuw geleverd met veel bloatware (Acer) en dit is door de clean install natuurlijk allemaal verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.