Ga naar inhoud

Problemen sinds anniversary update


Maerschalck

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

 

19 minuten geleden, Maerschalck zei:

iTunes loopt bijvoorbeeld ook vast.

Ja dat begrijp ik, maar misschien omdat Chrome als eerste de Freeze veroorzaakt. Hoewel ik die kans ook niet zo groot inschat hoor.

Het is echter de bedoeling om dat met zekerheid te kunnen uitsluiten.

 

Omdat je nog maar pas je Windows 10 vernieuwd hebt acht is de kans klein dat je besturingssysteem of gebruikssoftware de oorzaak zijn.

De kans dat het een hardware- of driver-probleem is neemt alleszins toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk geen hardware probleem... Systeem is nog geen drie maanden oud.

Ik moet wel zeggen dat ik een RAM upgrade heb gedaan (4 naar 8, systeem ondersteunt 8 GB RAM maar zelf upgraden wordt volgens mij niet ondersteund door de fabrikant).

Was geen plug&play maar wel doenbaar.

Moest er dus een hardwareprobleem zijn, zal ik waarschijnlijk kunnen fluiten naar de garantie.

De problemen doken wel pas op na de Windows 10 Anniversary update.

Ik surf momenteel in Edge en wacht af.

aangepast door Maerschalck
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop voor u dat je dat latje nog terugvind.

10 minuten geleden, Maerschalck zei:

Een andere optie die ik nog steeds overweeg is alles formatteren en het schoon installeren van W10 via USB stick.

 

Tja, dat is dan wel erg ingrijpend voor een pc die slechts drie maanden oud is. Ik zou er dan eerder voor kiezen om naar fabrieksinstelling terug te keren zodat ook alle originele drivers geïnstalleerd worden. Een terugkeer naar fabrieksinstelling wordt ook door een format voorafgegaan.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.