Ga naar inhoud

Laptop loopt vast bij update Windows 10


FilVanDri

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, FilVanDri zei:

Mails die in Outlook stonden niet... Jij hebt toevallig geen idee waar we die nog zouden kunnen opspeuren?

 

Over welke outlook hebben we het dan? Outlook.com of OUTLOOK van Microsoft Office en dan van welke versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 22-10-2016 om 10:56, FilVanDri zei:

Hallo,

Gegevens zoals documenten, afbeeldingen en video's hebben we uiteindelijk toch nog kunnen terugvinden, gelukkig. Stonden in de map gebruikers onder windows.old

 

Kijk dan eens in die map documenten of daar een map Outlook bestanden staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb intussen de gegevens kunnen importeren. M'n Postvak-in, alsook verzonden en verwijderde mails heb uk nu grotendeels terug.

Beetje vreemd, maar onder m'n Inbox had ik allemaal afzonderlijke mapjes gemaakt om zaken te ordenen (ik verplaatste dus mails naar deze mapjes), en bij te houden. Die komen er nu niet meer bij, mails staan ook niet in Postvak-In.

 

Voor het importeren heb ik gewoon de stappen gevolgd zoals beschreven, geen speciefieke delen aangevinkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Droske,

Mag ik zo vrij zijn nog eens twee vraagjes te stellen?

 

1/ Ben nu een tijdje bezig met nieuwe laptop, probeer alles wat terug te vinden en te reorganiseren.

Zoals ik m'n vorige melding, krijg ik een deel mails die geordend waren in mapjes (Outlook 2013, nu 2016) niet meer te zien.

 

2/ Daarnet echter startte ik laptop op, en hij deed een 'grote' update van Windows 10. Duurde bijna 1 uur.

Nu zijn al m'n bestanden en afbeeldingen niet meer terug te vinden om 'Documenten' of 'Afbeeldingen' onder 'Mijn PC', waar ze voorheen (tot gisterenavond) wel stonden. Deze mapjes zijn nu leeg.

Deze zaken staan nu op Deze PC: OS(C):\Users\Filip\Pictures\Pictures, resp documenten. Ik probeer deze nu te openen, maar duurt heel erg lang. Uiteindelijk is dit wel gelukt...

Gaat die update deze zaken verplaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, FilVanDri zei:

Gaat die update deze zaken verplaatsen?

 

Dat hangt er vanaf. Als je de standaardlocatie zoals je die aangeeft nooit gewijzigd hebt dan blijft dat zo. Heb je echter de locatie van je persoonlijke mappen ooit naar een andere schijf of partitie verplaatst dan kan het gebeuren dat Microsoft  bij een grote update, zoals bv die anniversary update, de locatie naar de originele plaatst hersteld door daar lege persoonlijke mappen (Documenten, Favorieten, Muziek, enz; aan te maken. Op de locatie waar je eerder je persoonlijke mappen naartoe verplaatst had blijven echter je mappen met inhoud en al behouden doch zijn ze niet meer aan je OS gekoppeld.

 

Maar kijk eens of je in je verkenner dit beeld herkent:

PCH003.jpg

 

We zullen eerst dit probleem behandelen, nadien pikken we terug in op je Outlook 2013

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.