Ga naar inhoud

whea_uncorrectable_error windows 10


Karimsky

Aanbevolen berichten

Danku voor de moeite ik gebruik de computer eigenlijk alleen voor school en soms om series erop te kijken of YouTube. Voor de rest game ik er niet op, heb inderdaad die versie van Acer met de kleine kast.  Ja voor de rest als dit echt de oorzaak zou zijn moet ik dus zn grafische kaart kopen en de bijbehorende Driver installeren en dan is het probleem verholpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

 Ja voor de rest als dit echt de oorzaak zou zijn moet ik dus zo'n grafische kaart kopen en de bijbehorende Driver installeren en dan is het probleem verholpen? 

Ja, volgens wat ik gelezen heb in de artikelen waarvan ik de links gaf, wel.

 

Als je helemaal op zeker wilt gaan, dan neem je de desktop pc mee naar de pc boer op de hoek en laat je hem er een grafische kaart in zetten. Dan weet je zeker dat die past.

Wil je het zelf doen, dan maak je de kast open en meet je op hoeveel ruimte er is in de hoogte, breedte en lengte voor de grafische kaart. En daarna ga je op zoek naar een low profile grafische kaart, waarbij je steeds bij de specificaties kijkt naar de afmetingen van die kaart.

Als ik me niet vergis dan zie ik het PCI-E X16 slot zitten in de afbeelding (gepost op zaterdag om 13:34 uur) die bovenaan deze pagina staat. Het is het lange zwarte slot rechtsboven.

 

Jij doet er alleen eenvoudige dingen mee. Dan zou een kaartje van zo'n 30 euro al voldoende zijn. Bijvoorbeeld deze: Rad. HD5450 (650MHz), 1GB GDDR3 : https://tweakers.net/pricewatch/292272/xfx-hd-545x-zch2.html

Of deze MSI GeForce 210: https://tweakers.net/pricewatch/387008/msi-geforce-210-tc-1gb-ddr3.html

 

Voordat je de kast openmaakt, zorg je ervoor dat alle kabels die aan de buitenkant zitten (naar de monitor, toetsenbord en vooral de stroomkabel) zijn losgekoppeld.

Nadat de kaart is geplaatst, sluit je de monitor aan op de aansluiting van de nieuwe grafische kaart.

Sluit dan ook de overige kabels aan en start de computer.

Het is heel goed mogelijk dat je zelf geen driver hoeft te installeren, omdat Windows Update dat voor je zal doen.

 

Wacht gerust nog even op reacties van andere forumleden die meer kennis van en ervaring hebben met hardware dan ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.