Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

(sorry, maar net op een verkeerd knopje geklikt (vind ik leuk) )

 

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

 

 

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

 

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bekijk ook de volgende video:

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij lijkt bovenstaande een nogal moeilijke oefening.  Ik dubbelklik op RSIT64bit, dan verschijnt onderdaan RSIT64bit.exe en dan krijg ik een kladblok te zien (bijklage).  En.. wanneer en hoe moet ik met de rechter muisknop "als administratior uitvoeren" aanduiden ?

 

Vaes

PC FORUM.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, vaes zei:

Ik vrees dat ik er slechts zal geraken in kleine stapjes en met regelmatig een vraag ertussen.

Geen probleem. Als het op die manier moet, dan doen we het zo.

 

Op 19-10-2016 om 11:27, vaes zei:

 Ik dubbelklik op RSIT64bit, dan verschijnt onderdaan RSIT64bit.exe en dan krijg ik een kladblok te zien (bijklage).  En.. wanneer en hoe moet ik met de rechter muisknop "als administratior uitvoeren" aanduiden ?

Die rechter muisknop moet in de plaats van de dubbelklik.

Je gaat dus naar het bestand RSIT64bit.exe en klik er 1 maal op met de gewone (linker) muisknop zodat het bestand geselecteerd is.

Laat het pijltje op het bestand staan en klik dan met de rechter muisknop.

Dan krijg je een uitklapmenu te zien met een heleboel mogelijkheden.

Op de 2de lijn zie je normaal de melding als administrator uitvoeren (er staat ook een geel-blauw schildje voor).

Daar moet je op klikken.

Bevestig met ja als er gevraagd wordt of je zeker bent.

 

De scan zal dan uitgevoerd worden en nadien opent er een kladblok bestand met het resultaat.

Dat bestand mag je sluiten.

Ga dan naar de C schijf en open de map rsit.

Voeg het bestandje log.txt als bijlage toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek RSITbit.exe op in een van je vorige berichten. Als ik erop eenmaal links klik wordt het woord niet geselecteerd, maar opent zich direct zoals te zien in bijlage PC...02.  Of als ik zorg dat het woordje geselecteerd is (blauw), en dan 1x links klik gebeurt hetzelfde.  bijlage PC... 03

 

Vaes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bijlagen zijn er helaas niet bijgevoegd maar het geeft niet.

 

Als je klikt op onderstaande rode tekst, kan je het bestand RSITx64.exe downloaden.

RSIT 64 bit

 

Je krijgt dan onderaan je scherm deze boodschap te zien.

Opslaan-als-01.jpg

 

Klik op het pijltje naast opslaan en kies dan voor opslaan als.

Dan krijg je dit venster. (ik heb mijn persoonlijk gegevens onherkenbaar gemaakt)

opslaan-als-02.jpg

Klik dan in de kolom aan de linkerkant op Bureaublad en klik dan op de knop opslaan.

Daarna zou je het bestand moeten zien op je bureaublad.

 

Dan kan je verder met deze instructies.

 

Je gaat naar het bestand RSIT64bit.exe en klik er 1 maal op met de gewone (linker) muisknop zodat het bestand geselecteerd is.

Laat het pijltje op het bestand staan en klik dan met de rechter muisknop.

Dan krijg je een uitklapmenu te zien met een heleboel mogelijkheden.

Op de 2de lijn zie je normaal de melding als administrator uitvoeren (er staat ook een geel-blauw schildje voor).

Daar moet je op klikken.

Bevestig met ja als er gevraagd wordt of je zeker bent.

 

De scan zal dan uitgevoerd worden en nadien opent er een kladblok bestand met het resultaat.

Dat bestand mag je sluiten.

Ga dan naar de C schijf en open de map rsit.

Voeg het bestandje log.txt als bijlage toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dat is begrepen.

Het is niet verlopen zoals aangegeven maar het logbestand ( kladblok met ellenlange gegevens)  werd blijkbaar wel aangemaakt.

 

Open deverkenner en ga dan naar de C schijf en open de map rsit.

Voeg het bestandje log.txt als bijlage toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.